🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37018.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هواوی از فناوری Face Unlock برای تشخیص چهره در میت 10 لایت رونمایی کرد

هواوی همان طور که وعده داده بود، فناوری تشخیص چهره یا Face Unlock را از طریق آپدیت نرم افزاری به موبایل میت 10 لایت آورده تا یکی از قابلیت های پیشرفته پرچمداران بازار را در ...

هواوی همان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - طور که وعده داده بود، فناوری تشخیص چهره یا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - Face Unlock را از طریق آپدیت نرم افزاری به موبایل میت 10 لایت آورده تا یکی از قابلیت های پیشرفته پرچمداران بازار را در محصولی میان رده در اختیار کاربران - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قرار دهد. در ادامه متن بیانیه خبری این شرکت را در رابطه با این فناوری می خوانید.

هواوی به تازگی با منتشر کردن یک به روزسانی نرم افزاری برای موبایل Huawei Mate 10 lite خود برای تشخیص چهره، تجربه Face ID موبایل های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اپل را در سیستم عامل اندروید در اختیار کاربران خود می گذارد.

اپل در محصول جدید خود یعنی آیفون X از قابلیت تشخیص چهره کاربر برای باز کردن قفل آن موسوم به Face ID رونمایی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرد. Huawei هم اخیراً در یکی از موبایل های پر طرفدار خود در بازار جهانی یعنی مدل Mate 10 lite که از 4 دوربین (دو دوربین در جلو و دو دوربین در پشت دستگاه) در کنار یک صفحه نمایش FullView تمام صفحه بهره می برد، این قابلیت را با یک بروز رسانی نرم افزاری در اختیار کاربران خود قرار - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می دهد.

قابلیت پیشرفته Face Unlock

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

هواوی میت 10 لایت از این پس قادر خواهد بود با قابلیت چهره کاربر خود هویت او را تشخیص داده و بر این مبنا، - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دستگاه را از حالت قفل برای استفاده خارج کند. سرعت تشخیص جزییات چهره در Mate 10 lite بالاست و دوربین این تلفن همراه می تواند چهره کاربر خود را در زاویه های مختلف باز و بسته در چند میلی ثانیه شناسایی و موبایل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را از حالت قفل خارج نماید. با وجود این قابلیت اگر دستان کاربران برای بهره گیری از سنسور اثر انگشت چرب یا کثیف باشد، تنها با قرار گرفتن روبروی دوربین های سلفی می توانند قفل آن را باز کنند.

بین قابلیت Face ID در اپل و Face Unlock در هواوی یک تفاوت نیز وجود دارد. در آیفون 10 بعد از تشخیص چهره کاربر باید صفحه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نمایش را به بالا سوایپ کند تا بتواند قفل را باز کند ولی در Mate 10 lite کاربر این انتخاب را خواهد داشت که تنها با شناسایی چهره قفل باز شود و یا اینکه علاوه بر شناسایی چهره، Slide کردن هم برای باز کردن قفل نیاز باشد.

به علاوه معمولاً در حالتی که موبایل ها قفل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هستند، روی صفحه نمایش اعلان هایی مانند پیام های دریافتی، تماس های از دست رفته و غیره نمایش داده می شوند ولی در Huawei Mate 10 lite با قابلیت Face Unlock، این اعلان ها تنها برای کاربری که چهره او مقابل صفحه نمایش قفل شده شناسایی می شود نمایش داده خواهند شد تا از این حیث - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - حریم خصوصی کاربران مورد خدشه قرار نگیرد. در واقع Huawei در face Unlock تمام تلاش خود را به کار برده تا بر مبنای رفتارهای مختص هر کاربر، به او آزادی عمل در همه جزییات مربوط به این قابلیت را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دهد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

Face - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - Unlock هواوی بسیار ساده و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - راحت عمل می کند با این حال بسیاری از کاربران ممکن است دغدغه امنیت اطلاعات خود را با وسواس بیشتری داشته باشند از این رو هواوی از سه شاخص امنیتی در Face Unlock بهره گرفته تا خیال همه کاربران راحت باشد:

  • اول محل ذخیره اطلاعات امنیتی چهره است. اطلاعات صورت کاربر در ناحیه TEE پردازنده اصلی دستگاه ذخیره می شود، پس محل ذخیره از سطح امنیتی بالا در چیپ اصلی دستگاه برخوردار است.
  • دوم الگوریتم شناسایی است. این الگوریتم در Face Unlock بیش از 1000 نقطه در صورت را جمع آوری می کند تا مطمئناً قفل دستگاه با چهره - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ای غیر از چهره کاربر باز نشود.
  • سوم اطمینان از عدم باز شدن قفل موبایل در حالتی است که کاربر خواب است. ممکن است - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کسی قصد داشته باشد با قرار دادن دستگاه روبروی چهره کاربر وقتی خواب - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است قفل آن را باز کند ولی در Face Unlock این - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - امر تشخیص داده شده و از آن جلوگیری می شود.

با توجه به دلایل فوق Face Unlock در Mate 10 lite بسیار ساده و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سریع ولی به شکل ایمن عمل می کند.

لازم به ذکر است این به روز رسانی نرم افزاری به تدریج از 9 تا 23 فوریه (ماه میلادی جاری) در اختیار همه کاربران Mate - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 10 lite در بازار ایران قرار خواهد گرفت.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

مانیتور تمام صفحه FullView و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - چهار دوربین

میت 10 لایت علاوه بر قابلیت جدید face Unlock، از مانیتور تمام صفحه FullView بهره می برد و نسبت صفحه نمایش به مانیتور در آن 83 درصد است (در حد گلکسی اس 8 سامسونگ) که این امر هم در زیبایی و هم در تجربه کاربری دلپذیر برای کاربران موثر است.

به علاوه این تلفن همراه برای اولین بار از 4 دوربین برخوردار - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شده، دو - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دوربین در جلو برای عکاسی سلفی با کیفیت و دو دوربین در پشت به عنوان دوربین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - های اصلی. به علاوه در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این مدل فلاش سلفی هم برای عکاسی بهتر سلفی ها در محیط های کم نور پیش بینی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شده است.

هواوی در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - Mate 10 lite تلاش کرده علاوه بر ایجاد تجربه کاربری منحصر به فرد، با ایجاد قابلیت های امنیتی به شکل کارآمد تر از رقبا ولی با هزینه ای بسیار کمتر بتواند کاربران خود همچنان از خود راضی نگاه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone