🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37007.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر شماتیک گلکسی اس 9 پلاس خبر از طراحی متفاوت لبه خمیده نمایشگر می دهند [به روز رسانی]

بر اساس تصاویری که امروز از ظاهر شماتیک کارخانه ای موبایل گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ منتشر شده به نظر می رسد حاشیه های این موبایل نسبت به گلگسی اس 8 پلاس تغییراتی کرده که ...

بر اساس تصاویری که امروز از ظاهر شماتیک کارخانه ای موبایل گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ منتشر شده به نظر می رسد حاشیه های این موبایل - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - نسبت به گلگسی اس - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - 8 پلاس تغییراتی کرده که در نتیجه آن در دست - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - گرفتن آن راحت تر از نسل پیشین شده است.

در این تصاویر که توسط افشاگر مشهور «استیو هِمِرستوفِر» (که با نام «onleaks» شناخته می شود) منتشر شده، گلگسی اس - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - 9 بیش از اینکه شبیه به گلکسی اس 8 به نظر برسد، به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - تلفن های هوشمند جدید میان رده گلکسی A8 (بررسی دیجیاتو) شبیه است. در گلکسی اس 9 پلاس شیب - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - منحنی لبه های نمایشگر کاهش یافته ولی در عوض عرض این قسمت افزایش پیدا - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرده است.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل

این تغییرات موجب شده گلکسی اس 9 پلاس احتمالاً - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - به زیبایی گلکسی اس 8 پلاس به نظر نرسد، ولی از سوی دیگر به دست گرفتن آن در دست راحت تر از قبل باشد. در این صورت احتمال لمس سهوی لبه های نمایشگر نیز کاهش خواهد یافت. همچنین انتظار می رود سازگاری نمایشگر با محافظ های صفحه بهبود پیدا کند. به عبارت دیگر احتمالاً محافظ ها به گونه بهتری روی شیشه نمایشگر قرار گیرند و کمتر حباب های هوا زیر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - آنها جمع شود.

همچنین ایوان بلس افشاگر معروف چند روز پیش تصاویری از اجزای پشتی این دو تلفن هوشمند را منتشر کرد که خبر از دوربین اصلی تکی گلکسی اس 9 و دوربین دوگانه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - گلکسی اس 9 پلاس می داد. به نظر می رسد بر خلاف گلکسی اس 8 که به دلیل جای نامناسب حسگر اثر انگشت کاربران را به دردسر انداخته بود، این بار قرار است این حسگر در فاصله مناسبی از دوربین تعبیه شود تا به این ترتیب امکان لمس اشتباه دوربین کاهش یابد.

موبایل های گلکسی اس 9 و گلکسی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - اس 9 پلاس قرار است در 6 اسفند ماه توسط سامسونگ رونمایی شوند. - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - بر اساس گفته های یک مقام رسمی این کمپانی که نخواسته نامش - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - فاش شود، سری موبایل های گلکسی اس 9 بیش از اینکه بر طراحی جدید تمرکز داشته باشند، بر راحتی کاربران متمرکز هستند.

 

به روز رسانی:

به تازگی تصاویر جدید از موبایل های سری گلکسی اس 9 منتشر شده. در این تصاویر نیز طراحی دوربین اصلی تکی برای گلکسی اس 9 و دوگانه برای گلکسی اس 9 پلاس تأیید می - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - شود. همچنین جایگاه حسگر اثر انگشت مشابه با گمانه زنی های پیشین، در زیر دوربین در قاب پشتی است. از سوی دیگر به نظر می رسد طراحی بخش جلویی تفاوت چندانی با سری گلکسی اس 8 نداشته باشد. در ادامه می توانید این تصاویر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل - را مشاهده نمایید:

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل
گلکسی اس 9
تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل
گلکسی اس 9
تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل
گلکسی اس 9 پلاس
تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر پارس آباد استان اردبیل
گلکسی اس 9 پلاس

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone