🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  2. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  4. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  5. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37012.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

یاهو تا یک ماه دیگر پشتیبانی از Aviate Launcher را قطع می کند

پایان لانچر Aviate یاهو نزدیک است. از تاریخ ۸ مارس برابر با ۱۷ اسفند ماه شمسی، یاهو پشتیبانی و ارائه به‌روزرسانی برای این لانچر را متوقف خواهد کرد. شرکت مذکور ساعاتی پیش با انتشار یک ...

پایان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - لانچر Aviate یاهو نزدیک است. از تاریخ ۸ مارس برابر با ۱۷ اسفند ماه شمسی، یاهو پشتیبانی و ارائه به‌روزرسانی برای این لانچر را متوقف خواهد کرد.

شرکت مذکور ساعاتی پیش با انتشار یک پست وبلاگی، این موضوع را به اطلاع عموم کاربران رسانده و از طرفداران لانچر برای پشتیبانی از آن طی این سال ها تشکر و قدردانی به عمل آورده است.

توقف پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - از Aviate Launcher با توجه به آپدیت های دیر به دیر آن اصلا موضوع غافلگیر کننده ای نیست. آخرین به‌روزرسانی که برای این اپلیکیشن منتشر شده به ماه می سال - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - ۲۰۱۷ بر می گردد که از بی توجهی یاهو به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - این لانچر حکایت می کند.

بد نیست بدانید که Aviate Launcher در سال ۲۰۱۳ و با سرمایه اولیه ای بالغ بر ۱/۸ میلیون دلار آغاز به کار کرد. یاهو یک سال بعد، این لانچر و تمام توسعه دهندگانش را با هزینه ای ۸۰ میلیون دلاری به خدمت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - خود درآورد اما در نهایت به خاطر تنظیمات اندک شخصی سازی و محدودیت ها نسبت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - به لانچرهای رقیب، نتوانست آن را به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - لانچر موفقی در بازار لانچرهای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - اندرویدی تبدیل کند.

توجه داشته باشید که با وجود این قطع پشتیبانی، همچنان می توانید از آن استفاده کنید اما دیگر هیچ محتوای جدیدی در پخش Smart Stream مشاهده نخواهید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone