🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37005.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

توقف احتمالی میان رده گلکسی C10 سامسونگ در بنچمارک آنتوتو

یکی از موبایل های در دست توسعه سامسونگ با شماره مدل SM-C9150 اخیرا بنچمارک آنتوتو را پشت سر گذاشته و به همین خاطر اطلاعاتی از آن به دست آمده که در ادامه با شما در میان ...

یکی از موبایل های در دست توسعه سامسونگ با شماره مدل SM-C9150 اخیرا بنچمارک آنتوتو را پشت سر گذاشته و به همین خاطر اطلاعاتی از آن به دست آمده که در ادامه با شما در میان می گذاریم.

تلفن هوشمند مورد بحث آنطور که نتایج بنچمارک مذکور نشان می دهد به چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ و ۶ گیگابایت رم مجهز بوده و اندروید ۷.۱.۱ روی آن اجرا می شده است.

گمانه زنی ها حکایت از آن دارند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - که این مشخصات به موبایل گلکسی C10 یا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - نسخه پلاس آن تعلق دارند که قرار است به بازار چین عرضه شوند هرچند که انتظار می رود در کشوری دیگر تحت عنوان یکی از اعضای سری جی معرفی شوند کما اینکه در مورد نسخه ۲۰۱۷ موبایل - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - گلکسی C7 نیز چنین اتفاقی رخ داد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران

اسکرین شاتی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - که از نتایج بنچمارک آنتوتوی این موبایل گرفته شده حاوی اطلاعات زیادی است - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - هرچند که در مورد صحت برخی از آنها سوال پیش می آید؛ برای مثال رزلوشن نمایشگر این موبایل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عنوان شده که از وجود - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - نمایشگری با نسبت تصویر ۱۶:۹ برای آن خبر می دهد حال آنکه بعید به نظر می رسد سامسونگ موبایل در دسته بالاتر از میان رده را با چنین مشخصاتی روانه بازار کند.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که اگر این دستگاه همان گلکسی C10 باشد آنگاه به احتمال خیلی زیاد به دوربین دوگانه اصلی مجهز خواهد بود.

در هر حال دریافت اطلاعات بیشتر در این رابطه منوط به گذشت زمان است.

توجه: تصویری که در بالا مشاهده میکنید به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - گلکسی C7 تعلق دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone