🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37002.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اچ پی لپ تاپ های جدید سری EliteBook 800 را معرفی کرد

اچ پی امروز در کنار لپتاپ های ZBook 14u و ZBook 15u، از مدل های جدید EliteBook 800 با پشتیبانی از پردازنده های نسل هشتم vPro اینتل رونمایی کرده است. مدل های تازه معرفی شده ...

اچ پی امروز در کنار لپتاپ های ZBook 14u و ZBook 15u، از مدل های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - جدید EliteBook 800 با پشتیبانی از پردازنده های نسل هشتم vPro اینتل رونمایی کرده است.

مدل های تازه معرفی شده از سری EliteBook 800 نسل پنجم از این سری لپتاپ ها هستند که اچ پی آنها را به طور خلاصه G5 نامیده. همچنین برای آنها از اصطلاح «One life» به معنی «یک زندگی» استفاده کرده. منظور این کمپانی از اصطلاح یاد شده این است که اگر برای شغل یک لپتاپ از این سری در اختیارتان قرار داده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - شود، می تواند برای فعالیت های منزل نیز به کارتان بیاید.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران
لپتاپ EliteBook 840 G5

در طراحی بدنه این لپتاپ ها از آلومینیوم استفاده شده؛ فلزی که پیش از این در لپتاپ های رده بالاتر سری EliteBook 1000 به کار رفته بود. این لپتاپ ها همچنین از استاندارد نظامی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - «MIL-STD-810G» بهره می بند که مقاوت آنها در مقابل لرزش، رطوبت، پاشش قطرات آب و ... را تضمین می کند. از دیگر قابلیت های کاربردی این مدل ها می توان به بهره مندی از میکروفن های با قابلیت حذف نویز و ضبط صدای 360 درجه اشاره کرد. مشخصات دیگر لپتاپ های یاد شده به این شرح است:

  • «EliteBook 830 G5» از نمایشگری 13.3 اینچی با رزولوشن FHD به همراه گرافیک مجتمع بهره می برد. میزان رم ارائه شده برای این مدل تا حداکثر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - 32 گیگابایت است و حافظه داخلی آن نیز تا 1 ترابایت متغیر است.
  • «EliteBook 840 G5» از نمایشگری 14 اینچی با رزولوشن FHD بهره می برد و برخی از مدل های آن با گرافیک مجزای Radeon RX 540 با حافظه گرافیکی 4 گیکابایت ارائه شده است.
  • «EliteBook 850 G5» از نمایشگری 15.6 اینچی با رزولوشن FHD (در برخی مدل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - های 4K) بهره می برد و با گرافیک مجزای Radeon RX 540 با حافظه گرافیکی 4 گیکابایت همراه شده است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران

هر سه مدل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - یاد شده از نرم افزار ویژه اچ پی به نام «PhoneWise» بهره می برند که به لطف آن کاربر می - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - تواند تلفن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - هوشمند خود را با لپتاپ هماهنگ کند تا از طریق کامپیوتر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - پیام ها را دریافت یا ارسال کرده و یا تماس های صوتی برقرار کند یا به آنها پاسخ دهد.

مدل هایی که از نمایشگرهایی با کیفیت FHD بهره می برند به صورت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - اختیاری از فناوری «Sure View» بهره - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - می برند. این قابلیت جالب دید نمایشگر از طرفین را به 30 یا 40 درجه محدود می کند. به این ترتیب اطرافیان قادر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - به جاسوسی یا مشاهده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - مانیتور نخواهند بود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران

همچنین سه قابلیت امنیتی دیگر برای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - آنها در نظر گرفته شده: قابلیت «Sure Start» امکان محافظت ویژه از خرابی بایوس را فراهم می کند؛ «Sure Click» که در مقابل حملات از طریق مرورگر از کاربر محافظت می کند و قابلیت «Sure Recovery» که بازیابی از طریق شبکه را فراهم می آورد.

از سوی دیگر به لطف بهره مندی از درگاه تاندربولت 3، پشتیبانی از دو نمایشگر با کیفیت 4K - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - فراهم می شود.

این سه لپتاپ قرار است از ماه جاری میلادی به بازار عرضه شوند. قیمت در نظر گرفته شده برای آنها نیز 1049، 1029 و 1039 دلار - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر قائمشهر استان مازندران - برای مدل های 830، 840 و 850 است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone