🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  4. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  5. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37016.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نسخه جدید مرورگر اپرا ۳۸ درصد از فایرفاکس کوانتوم سریع تر است

بعد از گذراندن دوره تست بتا، نسخه ۵۱ مرورگر اپرا بالاخره از حالت آزمایشی خارج و به عنوان یک آپدیت رسمی برای عموم کاربران منتشر شد. نسخه جدید اپرا که بر مبنای کرومیوم ۶۴ برنامه ...

بعد از گذراندن دوره تست بتا، نسخه ۵۱ مرورگر اپرا بالاخره از حالت آزمایشی خارج و به عنوان یک آپدیت رسمی برای عموم کاربران منتشر شد. نسخه جدید اپرا که بر مبنای کرومیوم ۶۴ برنامه نویسی شده نه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - تنها سرعت بیشتری در مرور وب دارد بلکه تغییراتی را در اسکرول کردن صفحات اینترنتی و بوکمارک ها هم برای کاربران به ارمغان آورده است.

اپرای جدید در ویندوز حالا توسط Clang کامپایل می شود که همین موضوع توانسته نتایج فوق العاده ای را برای این مرورگر در تست بنچمارک Speedometer 2.0 به همراه داشته باشد.

در تستی که با این مرورگر روی یک لپ تاپ اچ پی اسپکتر دارای ویندوز ۱۰ انجام شد، اپرا ۵۱ به میزان ۳۸ درصد - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - عملکرد بهتری از مرورگر رقیب خود یعنی فایرفاکس ۵۸ به نمایش گذاشت که آمار بسیار خوبی به حساب می آید.

اما در کنار سرعت بیشتر، نسخه ۵۱ اپرا قابلیت های جدیدی را هم - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - برای کاربران به ارمغان آورده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - که یکی از مهم ترین آن ها کلیک روی تب ها برای بازگشت به بالای صفحه اینترنتی است. اگر یک بار دیگر هم روی هر تب کلیک کنید، دوباره از بالای صفحه به همان جایی منتقل می شوید که - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - قبلا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - بوده اید.

قابلیت بعدی هم مربوط به بخش بوکمارک هاست. گزینه import و export بوکمارک که در نسخه های قبلی اپرا حذف شده بود، در نسخه ۵۱ مجددا بازگشته تا بتوانید مدیریت بهتری از بوکمارک هایتان در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - دیوایس های مختلف داشته باشید.

همچنین از دیگر امکانات اپرای ۵۱ نیز می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - توان به پین (سنجاق کردن) تب ها، دکمه back to tab برای ویدیوها و راهی آسان تر برای ری استور و بکاپ گرفتن از مرورگر اشاره کرد. نسخه ۵۱ اپرا را می توانید همین حالا برای ویندوز، مک او اس و لینوکس دانلود نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone