🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37013.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پلیس چین و استفاده از عینک های تشخیص چهره برای اسکن مسافرین

نیروی پلیس کشور چین اخیراً به عینک هایی با قابلیت تشخیص چهره مجهز شده که از آنها برای اسکن مسافرین قطار و هواپیما استفاده می شود؛ به صورت خاص برای تشخیص افرادی که می خواهند ...

نیروی پلیس کشور چین اخیراً به عینک هایی با قابلیت تشخیص چهره مجهز شده که از آنها برای اسکن مسافرین قطار و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندر انزلی استان گیلان - هواپیما استفاده می شود؛ به صورت خاص برای تشخیص افرادی که می خواهند توسط پلیس شناسایی نشوند یا از مدارک جعلی استفاده می کنند. بنابر گزارش ها، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندر انزلی استان گیلان - پلیس این کشور تا به این لحظه 7 نفر را به خاطر ارتباط با پرونده های جنایی و 26 نفر را به خاطر استفاده از مدارک جعلی به هنگام سفر دستگیر کرده است.

به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندر انزلی استان گیلان - گفته خبرگزاری وال استریت ژورنال، کمپانی ساکن پکن LLVision Technology توسعه این دستگاه را برعهده داشته است. کمپانی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندر انزلی استان گیلان - مورد اشاره به تولید پوشیدنی های مختلف مانند پوشیدنی هایی مجهز به دوربین فیلمبرداری می پردازد و آنها را به هرکسی می فروشد، اما این موضوع درباره دیوایس های مجهز به تشخیص چهره مصداق ندارد و این عینک ها به مصرف کنندگان عادی فروخته نمی شوند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندر انزلی استان گیلان

LLVision - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندر انزلی استان گیلان - می گوید که در آزمایش ها، سیستم اش توانسته اشخاص را در دیتابیسی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندر انزلی استان گیلان - شامل - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندر انزلی استان گیلان - 10 هزار نفر شناسایی کند و تمام این پروسه، طی 100 میلی ثانیه انجام می شود. با این حال مدیرعامل کمپانی چینی متعقد است که در دنیای واقعی، این دقت می تواند به خاطر «نویزهای محیطی» کاهش پیدا کند. گذشته از پرتابل بودن، یکی دیگر از مسائلی که عینک - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندر انزلی استان گیلان - LLVision را از سایر سیستم های تشخیص چهره متمایز می کند، حمل دیتابیس آن روی دیوایسی دستی به جای دسترسی از طریق فضای ابری است.

بدیهی است که این تکنولوژی، نگرانی هایی را درباره حریم شخصی به وجود می آورد و بسیاری باور دارند که پلیس نباید از آن بهره بگیرد. - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندر انزلی استان گیلان - منتقدین این حرکت می گویند تجهیز تمام نیروهای پلیس به تکنولوژی تشخیص چهره می تواند در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بندر انزلی استان گیلان - نهایت به جاسوسی از مردم چین در ابعاد گسترده منجر شود. گفتنی است دولت چین از چندی پیش مشغول ساخت دیتابیس تشخیص چهره ای از تمام 1.3 میلیارد شهروند خود نیز بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone