تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43020.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

امکان ارسال استاتوس با پس زمینه رنگی به آخرین بتای واتس اپ اضافه شد

به گزارش کاربران واتس اپ با دریافت آخرین نسخه بتای این اپلیکیشن حالا می توانید Status هایی با پس زمینه رنگی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این خصوصیت در بیلد 2.17.291 اپلیکیشن مشاهده ...

به گزارش کاربران واتس اپ با دریافت آخرین نسخه بتای این اپلیکیشن حالا می توانید Status هایی با پس - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زمینه رنگی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این خصوصیت - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در بیلد 2.17.291 اپلیکیشن مشاهده شده که قبلا قابلیت دسترسی به میان برها روی آیکن اپلیکیشن را برای کاربران به ارمغان آورده بود.

استاتوس های واتس اپ به استوری های اینستاگرام شباهت دارند. برای ساخت و اشتراک گذاری یکی از آن ها کافیست که به تب مخصوص استاتوس در اپلیکیشن مراجعه کرده و روی آیکن مداد در گوشه پایین و راست صفحه اشاره کنید.

تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اینجا می توانید فونت - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نوشته و رنگ پس زمینه استاتوس هایتان را عوض کنید و به آن ها اموجی اضافه کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای دسترسی به این قابلیت می بایست اول از همه عضو کانال بتای واتس اپ شده و سپس آخرین بیلد اپلیکیشن را از گوگل پلی استور دانلود کنید.

قابلیتی - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که از آن صحبت کردیم ظاهرا به شکل آزمایشی و محدود به - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بتای واتس اپ اضافه شده و هنوز همه - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کاربران به امکان گذاشتن استاتوس هایی با پس زمینه رنگی دسترسی ندارند. - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که قابلیت مذکور چه زمانی به - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نسخه اصلی واتس اپ - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - راه پیدا می کند.

البته آزمایشی بودن قابلیت مذکور این احتمال را هم در پی دارد که واتس اپ به طور کامل از ارائه آن در نسخه نهایی اپلیکیشن منصرف شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone