🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  3. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  4. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  5. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41507.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیا اپل عمداً سرعت عملکرد آیفون های قدیمی اش را کاهش می دهد؟

شرکت معتبر «فیوچرمارک» (Futuremark) اخیراً مجموعه نتایجی را منتشر کرده تا به شایعات پیرامون سیاست های غیر منصفانه اپل در مورد آیفون ها پایان دهد. اپل پیش از این متهم شده بود که با آپدیت ...

شرکت معتبر «فیوچرمارک» (Futuremark) اخیراً مجموعه نتایجی را - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - منتشر کرده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تا به شایعات پیرامون سیاست های غیر منصفانه اپل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در مورد آیفون ها پایان دهد.

اپل پیش از این متهم شده بود که با آپدیت های نرم افزاری، - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سرعت عملکرد آیفون های قدیمی اش را کاهش می دهد تا کاربران به تعویض آنها و خرید موبایل های جدید روی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بیاورند. فیوچرمارک از سال 2016 - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اقدام به جمع آوری بیش از یکصد هزار نتیجه بنچمارک از 7 - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دستگاه آیفون مختلف نموده و حالا نمودار مقایسه نتایج آنها را در سیستم عامل های iOS 9 و iOS 10 و iOS 11 منتشر ساخته.

قدیمی ترین آیفونی که می تواند iOS 11 را - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اجرا کند، آیفون 5s است که در سال 2013 معرفی شد و به چیپست 64 بیتی A7 مجهز شده بود. نتایج تست گرافیکی این تلفن همراه با استفاده از اپلیکیشن 3DMark نشان می دهد عملکرد GPU در طول این مدت هیچ تغییری نکرده است.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

ارزیابی عملکرد پردازنده اصلی با استفاده از تست فیزیک 3DMark هم داستان مشابهی را روایت می کند و کارایی تقریباً یکسان آیفون 5s در سه نسخه متفاوت iOS را نشان می دهد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

نمودارهای عملکرد GPU و CPU برای چند دستگاه دیگر از جمله آیفون 6، آیفون 6s و آیفون 7 هم از سوی کمپانی فیوچرمارک ارائه شده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که در تصویر زیر می توانید آنها را مشاهده کنید:

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

در سه آیفون فوق، کارکرد کلی CPU اندکی کاهش یافته که فیوچرمارک آن را به تغییرات جزئی در شیوه عملکرد iOS نسبت می دهد و در اجرای وظایف روزمره به هیچ وجه احساس نمی شود.

اگرچه این نتایج به خوبی نشان می دهد که عملکرد CPU و GPU در حالت پایه تغییری نکرده، اما بنچمارک ها معیار خوبی برای کارآیی دستگاه در شرایط واقعی به شمار نمی روند و موارد دیگری هم در تجربه کاربری دخیل هستند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

به عنوان مثال، قابلیت های جدیدی که به سیستم عامل اضافه می شوند یا المان های جدیدی که در طراحی به کار می روند، منابع بیشتری را در اختیار گرفته و باعث کندتر شدن عملکرد آن خواهند شد. از طرفی، نسخه های جدید سیستم عامل معمولاً با API های پیشرفته - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تری عرضه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می شوند که برای اپلیکیشن های حرفه ای طراحی شده و شاید - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با دستگاه های قدیمی سازگار نباشند.

- تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرآگین نوشته شده درتاریخ 1402/03/28
سلام بچه ها سایت ***** ظرفشویی آرچلیک 6586 BC شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone