تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42407.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نیمی از کل سیم کارت های واگذار شده در کشور غیرفعالند

روز گذشته دفتر بررسی های اقتصادی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات تازه ترین گزارش خود در رابطه با وضعیت تلفن همراه در کشور تا پایان خرداد ۱۳۹۶ را منتشر کرد. مهم ترین ...

روز گذشته دفتر بررسی های اقتصادی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات تازه ترین گزارش خود در رابطه با وضعیت تلفن همراه در کشور - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تا پایان خرداد ۱۳۹۶ را منتشر کرد.

مهم ترین اطلاعات ثبت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده در این گزارش به شرح زیرند:

  • از مجموع ۱۵۶ میلیون و ۱۱ هزار و ۲۸۳ سیم کارت فروخته شده توسط تمامی اپراتورها نیمی از آنها غیرفعال هستند. ضریب نفوذ موبایل در کشور نیز برابر با ۱۰۴.۱۳ درصد اعلام شده است.
  • تا پایان خردادماه سال ۹۶ از تعداد سیم کارتهای دائمی، اعتباری و دیتای فعال در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کشور سهم اپراتور همراه اول ۴۹ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۷۳۱ سیم کارت، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سهم اپراتور ایرانسل ۳۲ میلیون و ۵۴ هزار و ۶۱ سیم کارت، سهم اپراتور رایتل یک میلیون و ۶۵۹ هزار و ۱۹۸، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سهم تالیا ۳۷ هزار و ۷۷۱ سیم کارت و مشترکان منطقه آزاد کیش ۹ هزار و ۱۴۹ گزارش شده. ضریب نفوذ موبایل از مدت مشابه سال قبل تا الان ۷ درصد رشد داشته است.
  • بیشترین ضریب نفوذ سیم کارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل نیز به ترتیب در استان های یزد با رقم ۸۰.۰۲ درصد، تهران ۹۹.۹ درصد و تهران ۲.۰۸ درصد عنوان شده با این حال طبق بررسی های صورت گرفته استان گیلان با ضریب نفوذ ۱۲۸.۸۳ درصدی موبایل بیشترین تعداد مشترک (از هر سه اپراتور اصلی) را دارد.
  • ایرانس - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بیشترین خطوط دائمی، اعتباری و دیتا را در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این بازه واگذار کرده اما همراه اول بیشترین تعداد سیم کارت فعال شده را به خود اختصاص داده است.
  • هم اکنون  ۳۰ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۹۰۸ خط تلفن در کشور فعال است و ضریب نفوذ تلفن ثابت به ۳۸.۶۱ درصد رسیده است. با در نظر داشتن ضریب نفوذ ۳۸.۱۳ درصدی تلفن ثابت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در خرداد سال قبل، می توان گفت که توسعه تلفن ثابت در کشور متوقف شده
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone