🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26899.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

چگونه در واتساپ ویدیو را مستقیما به گیف تبدیل کنیم؟

واتس اپ محدودیت‌های عجیب و گاه احمقانه‌ای دارد، اما ویژگی‌های جالبی هم در آن هست که شاید کمتر به آن توجه کرده بودید. به عنوان مثال آیا می‌دانستید که می‌توان تبدیل ویدیو به گیف در ...

واتس اپ محدودیت‌های عجیب و گاه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - احمقانه‌ای دارد، اما ویژگی‌های جالبی هم در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - آن هست که شاید کمتر به آن توجه کرده بودید. به عنوان مثال آیا می‌دانستید که می‌توان تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ را به طور مستقیم انجام داد؟

تصاویر متحرک گیف این روزها طرفداران زیادی در پیام‌رسان‌ها دارند به طوری که گاهی به تنها وسیله ابراز احساسات و انتقال مفاهیم تبدیل می‌شوند. برای همین تیم سازنده این پیام‌رسان امکان ارسال تصاویر گیف را برایتان فراهم کرده، که هم می‌توانند از آرشیو داخلی شما باشند و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - هم از سایت‌هایی مثل Giphy یا Tenor بارگذاری شوند.

با این وجود، روش ساده‌تری هم برای ارسال تصاویر گیف در این پیام‌رسان وجود دارد آن هم اینکه خودتان دست به کار شده و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - از ویدیوهایی که در لحظه می‌گیرید یا در گالری دارید، تصاویر گیف بسازید. برای تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - لازم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - است شرطی را رعایت کنید: ویدیوی شما نباید بیشتر از 6 ثانیه زمان داشته باشد.

با فرض اینکه یک ویدیوی 6 ثانیه‌ای یا کوتاه‌تر دارید، در ادامه روش تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ به طور مستقیم را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - با هم مرور - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - خواهیم کرد.

مراحل تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ

  • یک ویدیوی 6 ثانیه‌ای (یا کوتاه‌تر) را برای خود در نظر بگیرید.
  • وارد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - واتس اپ شده و یک پنجره مکالمه را باز کنید.
  • روی آیکن فایل‌های ضمیمه (سنجاق) اشاره کنید.
  • به بخش Gallery بروید.
  • حالا ویدیویی که می‌خواهید به گیف تبدیل شود را برگزینید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

  • با این کار شاهد ظاهر شدن ویرایشگر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - ویدیوی واتس اپ خواهید بود. اینجا باید زمان ویدیو را به 6 ثانیه یا کمتر تقلیل بدهید. این کار را می‌توانید با کشیدن اسلایدر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - زمان ویدیو به سمت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - چپ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - انجام بدهید.
  • وقتی زمان ویدیو به 6 ثانیه یا کمتر برسد، شاهد آیکن سبز رنگی در گوشه بالا و راست تصویر خواهید بود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - که عبارت GIF روی آن درج شده است.
  • به حالت GIF سوییچ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - کرده و Send را بزنید. کار تمام است! با همین شیوه می‌توانید تمام ویدیوهایتان را در آن واحد به تصاویر گیف تبدیل کنید.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

نکته عالی در مورد فرآیند تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ اینجاست که اولا پیش از تبدیل، حجم تصویر گیف را به شما اعلام می‌کند و نکته بعد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - این که خروجی‌ها کیفیت بالایی داشته و بسیار نرم و روان هستند.

البته ابزار تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ محدودیت‌های خاص خودش را دارد که این محدودیت‌ها طبیعی هستند. چرا که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - این ویژگی برای استفاده‌های ساده طراحی شده و لزومی نبوده که قابلیت‌های بیشتری در آن گنجانده شود.

در صورتی که برای تبدیل ویدیو به گیف نیاز به ابزار پیشرفته‌تری دارید، توصیه می‌کنیم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - مطالعه این مقاله دیجیاتو را از دست ندهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر س نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
میشه بگید نمایندگی شما آیا اطراف فلسطین کردستان اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در فلسطین شهر کردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر یانا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام و عرض ادب حالتون خوبه؟ جسارتا نمایندگی شما شهرک مولوی کردستان اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در شهرک مولوی شهر کردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone