🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39436.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول شد

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) امروز تغییر کرد و «حمید فرهنگ» جایگزین «وحید صدوقی» شد. همراه اول با تایید این خبر گزارش می‌دهد که امروز اولین جلسه هیات مدیره این اپراتور با دو تن ...

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) امروز تغییر کرد و «حمید فرهنگ» جایگزین «وحید صدوقی» شد.

همراه اول با تایید این خبر گزارش می‌دهد که امروز اولین جلسه هیات مدیره این اپراتور با دو تن از اعضای قدیمی یعنی «علی بقایی» و «اسدالله دهناد» در کنار اعضای جدید به نام‌های «مهدی اخوان بهابادی» - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - (رئیس سابق شورایعالی فضای مجازی و دبیر سابق شورایعالی فضای مجازی در دو دوره ریاست جمهوری محمود احمدی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نژاد)، «بابک تراکمه» و «مهدی غیناقی» برگزار شده است و در این جلسه، حمید فرهنگ به عنوان مدیرعامل جدید همراه اول انتخاب شد.

وحید صدوقی از ابتدای سال ۱۳۸۵ مدیرعامل همراه اول شد و حدود ۱۲ سال در این سمت حضور داشت. از دستاوردهای او می‌توان به نوسازی زیرساخت شبکه همراه اول در چند سال اخیر و همچنین عملکرد این اپراتور در زمینه ترابردپذیری اشاره - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کرد.

حمید فرهنگ، مدیرعامل جدید همراه اول نیز سوابق کاری مختلفی داشته اما بیشتر با عنوان مدیرعامل سابق رایتل شناخته می‌شود. فرهنگ در بازه‌ای کمتر از دو سال، از سال ۹۰ تا ۹۲ مدیرعامل اپراتور سوم کشور بوده است. پس از برکناری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فرهنگ از این سمت، شایعاتی پیرامون این برکناری از سوی جناح‌هایی خاص مطرح شد که وی آنها را غیرواقعی توصیف و رد کرده بود.

پس از خروج فرهنگ از رایتل، وی به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - عنوان مدیرعامل شرکت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - «بهار ارتباط گستر» به کار خود ادامه داد؛ شرکتی که پیام‌رسانی به نام «ساینا» را عرضه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone