🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  5. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36043.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نخستین جراحی ستون فقرات به کمک بازوی رباتیک با موفقیت انجام شد

امروزه ربات های جراح قادر به کارهایی هستند که حتی ماهرترین پزشکان نیز از پس آنها بر نمی آیند؛ و دانشگاه پنسیلوانیا اخیراً با استفاده از یک بازوی رباتیک در عملی بسیار حساس، یکبار دیگر ...

امروزه ربات های جراح قادر به کارهایی هستند که حتی ماهرترین پزشکان نیز از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پس آنها بر نمی آیند؛ و دانشگاه پنسیلوانیا اخیراً با استفاده از یک بازوی رباتیک در عملی بسیار حساس، یکبار دیگر این موضوع - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را اثبات کرده است. این دانشگاه تایید کرده که نخستین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جراحی ستون فقرات به کمک ربات را به انجام رسانده و از بازوی رباتیک «داوینچی» برای برداشتن توموری بسیار نادر از ستون فقرات بیمار استفاده کرده است.

این جراحی که 2 روز به طول انجامید، با آماده سازی ستون فقرات با برش های فرا صوت آغاز شد و سپس بازوی رباتیک داوینچی وارد عمل شد تا راه را برای برداشتن تومور از طریق دهان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بیمار باز کند؛ همانطور که در تصویر پایین می توان دید. در مرحله آخر نیز پزشکان از استخوان خود بیمار برای بازسازی بخشی از ستون - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فقرات که آن را برداشته بودند استفاده کردند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان

ربات داوینچی در این جراحی نقشی حیاتی ایفا کرد. اگر جراحان مراقب نمی بودند، امکان داشت صرمه ای دائمی به به ستون فقرات بیمار زده و او را برای همیشه فلج کنند. این تیم همچنین باید تمام تومور را بر می داشت تا دیگر امکان رشد مجدد آن (و احتمالاً ایجاد خطرات جدی تر) وجود نداشته باشد. خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش رفت و بیمار هم اکنون به زندگی در سلامت کامل ادامه می دهد.

دستاورد جدید تیم دانشگاه پنسیلوانیا از نظر رباتیک چندان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - انقلابی نبود و انسان ها هنوز نقشی اساسی در پروسه جراحی ایفا می کردند. در واقع پیچیدگی چنین جراحی هایی باعث می شود که هنوز زمان زیادی تا استفاده تمام و کمال از ربات ها باقی مانده باشد. با این حال، باعث قوت قلب است که ربات ها می توانند به ما در جراجی های بسیار پیچیده و شاید غیرممکن کمک کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone