🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43740.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اینتل کوالکام را به اتخاذ مواضع انحصار طلبانه متهم کرد

همانطور که قبلا در خبرها خواندید، کوالکام پیشتر پای چهار شریک تجاری اپل را به خاطر پرداخت نشدن حق امتیاز استفاده از پتنت هایش به دادگاه کشاند و کمی بعد اپل نیز اعلام کرد که ...

همانطور - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که قبلا در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خبرها خواندید، کوالکام پیشتر پای چهار شریک تجاری اپل را به خاطر پرداخت نشدن حق امتیاز استفاده از پتنت هایش به دادگاه کشاند و کمی بعد اپل نیز اعلام کرد که حمایت های مادی و معنوی لازم را برای احقاق حقوق آنها به عمل می آورد تا مغلوب این شرکت نشوند.

حالا خبر رسیده که اینتل نیز وارد این بازی شده. ظاهرا اینتل ادعا کرده مبلغ دریافتی از سوی کوالکام بابت امتیاز استفاده از پتنت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هایش پنج برابر بیشتر از حد معمول بوده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و در عین حال قیمت های پیشنهادی برای چیپ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های تولیدی اش به شرکت های سازنده موبایل نیز پایین تر از عرف است.

به همین خاطر، اینتل از مرکز تجارت بین الملل درخواست کرده که روی عملکرد این شرکت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نظارت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نماید چراکه معتقد است کوالکام تکنولوژی خود را تحت شرایط «منصفانه، منطقی و غیر تبعیض آمیز» در اختیار مشتریانش نمی گذارد و هزینه های بالایی را از آنها طلب می کند.

از آن سو اما، کوالکام هم مدعی شده که اینتل از برخی پتنت های آن در حوزه مودم به صورت غیرقانونی استفاده می کند و به همین خاطر از اپل درخواست کرده که این مودم ها را تعویض نماید.

 

اضافه نماییم که کمیسیون تجارت دولت فدرال آمریکا هم اکنون روی فعالیت های کوالکام نظرات دارد و چندی قبل دولت کره جنوبی نیز آن را جریمه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone