تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30129.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

توسعه آنتنی محرمانه در چین با مساحت ۵ برابر شهر تهران

چین پروژه محرمانه ساخت آنتنی غول پیکر با مساحت ۵ برابر شهر تهران را تمام کرده است. فرایند ساخت این آنتن رادیویی ظاهرا ۱۳ سال طول کشیده و امکان ارتباط از راه دور با زیردریایی ...

چین پروژه محرمانه ساخت آنتنی غول پیکر با مساحت ۵ برابر شهر تهران را تمام کرده است. فرایند ساخت این آنتن رادیویی ظاهرا ۱۳ سال طول کشیده و امکان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندر انزلی استان گیلان - ارتباط از راه دور با زیردریایی های نظامی را میسر می کند.

آنتن مذکور امواج رادیویی با فرکانس بی نهایت پایین (ELF) را به زیردریایی‌هایی می رساند که صدها متر زیر سطح اقیانوس قرار دارند.

چین از مدت ها قبل پیگیر فناوری ELF بوده و حالا با توسعه آنتن مذکور در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندر انزلی استان گیلان - مساحتی بالغ بر ۳۷۰۰ کیلومتر مربع آن را به اوج رسانده است. این پروژه که WEM نام دارد، از دو خط منبع تغذیه ولتاژ بالا تشکیل شده که از یک شبکه فولادی حدود ۶۰ در ۱۰۰ کیلومتر عبور می کنند.تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندر انزلی استان گیلان هر کدام از این خطوط تامین از طریق - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندر انزلی استان گیلان - دو نیروگاه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندر انزلی استان گیلان - یا ژنراتور - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندر انزلی استان گیلان - و یک حفره زمینی ایجاد شده که زمین را باردار می کنند. این فرایند تشعشعات الکترومغناطیسی را تولید می کند که قادر به هزاران کیلومتر مسافت از طریق هوا یا پوسته زمین هستند.

علی رغم علاقه چینی ها به فرکانس بی نهایت پایین سازمان بهداشت جهانی (WHO) از احتمال سرطان زا بودن آن به خاطر اثرگذاری بر اعصاب و تحریک انتقال سیناپسی خبر داده است. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندر انزلی استان گیلان - علاوه بر این برخی به تغییر سلول های رتینا به واسطه تولید فلاش - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندر انزلی استان گیلان - های نوری اشاره کرده اند.

مقامات چینی به مکان دقیق این آنتن اشاره نکرده اند - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندر انزلی استان گیلان - اما برخی از توسعه آن در «هواجونگ» واقع در مناطق مرکزی این کشور می گویند.

یکی از محققانی که از طرف موسسه زمین شناسی چین در این پروژه حضور داشته، طی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندر انزلی استان گیلان - مصاحبه ای تاکید کرده که در صورت وقوع جنگ این آنتن کاربردهای نظامی بسیاری خواهد داشت.

البته کاربردهای این آنتن شامل موارد دیگری نظیر ارسال سیگنال های با طول موج - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندر انزلی استان گیلان - بلند برای شناسایی مواد معدنی، ذخایر نفتی و حتی پیش نشانگرهای زلزله نیز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone