🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14693.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

حدود ۱۰ هزار برنامه در اپ استور قابلیت «شفافیت ردیابی اپ» را فعال کرده‌اند

گزارشی تازه می‌گوید حدود ۱۰ هزار اپلیکیشن iOS در کمتر از یک هفته از زمان راه‌اندازی قابلیت «شفافیت ردیابی اپ» یا App Tracking Transparency (ATT)، این ویژگی را اجرایی کرده و حالا برای ردیابی کاربران ...

گزارشی تازه می‌گوید حدود ۱۰ هزار اپلیکیشن iOS در کمتر از یک هفته از زمان راه‌اندازی قابلیت «شفافیت ردیابی اپ» یا App Tracking Transparency (ATT)، این ویژگی را اجرایی کرده و حالا برای ردیابی کاربران از آن‌ها مجوز می‌گیرند.

بر اساس اطلاعات و تحلیل‌های شرکت AppFigures، حدود ۱۰ هزار اپ iOS مطابق دستورالعمل‌های جدید اپل درخواست مجوز برای ردیابی کاربر را فعال - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گرگان استان گلستان - کرده‌اند. با این حال، طبق آمارها حدود ۲ میلیون اپلیکیشن در اپ استور وجود دارد و هنوز شمار بسیار زیادتری از برنامه‌ها باید این قابلیت را فعال کنند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گرگان استان گلستان

در میان پذیرندگان اولیه ATT بیشترین سهم با ۲۰ درصد متعلق به بازی‌هاست. سایر دسته‌ها نظیر ابزارهای کاربردی، سرگرمی، اخبار و خرید - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گرگان استان گلستان - روی هم ۶ درصد از مجموع این آمار را تشکیل داده‌اند. در سوی دیگر، حدود ۵ درصد از این برنامه‌ها اپ‌های شبکه‌های اجتماعی بوده‌اند که معمولا بخش عمده درآمد خود را از تبلیغات به دست می‌آورند.

بررسی اجمالی اعلان‌هایی که از سوی اپ‌ها به کاربران نشان داده می‌شوند، حاوی دامنه متنوعی از پیام‌هاست که از توضیحات کامل تا متون پیش‌فرض و ادعاهای گمراه‌کننده را در بر می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گرگان استان گلستان

«شفافیت ردیابی اپ» که هفته گذشته همزمان با انتشار iOS 14.5 روی دستگاه‌های اپل فعال شد، از توسعه‌دهندگان می‌خواهد قبل از ردیابی فعالیت‌های کاربر از او مجوز بگیرند. اپل می‌گوید با این کار حق انتخاب را به کاربران می‌دهد. ولی از آن سو، منتقدان باور دارند که با اعلام چنین پیامی اکثر کاربران از اشتراک‌گذاری فعالیت‌های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گرگان استان گلستان - خود صرف‌نظر می‌کنند و کسب و کارها آسیب زیادی خواهند دید.

اپل برای حل مشکل توسعه‌دهندگان که عمدتا از تبلیغات درآمدزایی می‌کنند، مجموعه‌ای از ابزارها را معرفی کرده که با تمرکز بر حریم خصوصی افراد توسعه داده شده‌اند. این ابزارها، از جمله SKAdNetwork و Privacy Click Measurement، به‌طور مستقیم کاربران را شناسایی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گرگان استان گلستان - نمی‌کنند و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گرگان استان گلستان - به همین خاطر می‌توانند بدون کسب مجوز از افراد در اپلیکیشن‌ها به کار گرفته شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone