🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  2. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25413.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

تحریم هواوی توسط آمریکا ۳ ماه دیگر به تعویق افتاد

دولت ترامپ معافیت هواوی از تحریم ها را برای یک دوره سه ماهه دیگر تمدید کرده تا این شرکت امکان تجارت در آمریکا را داشته باشد. اواخر سال گذشته دولت ایالت متحده به بهانه نگرانی ...

دولت ترامپ معافیت هواوی از تحریم ها را برای یک دوره سه ماهه دیگر تمدید کرده تا این شرکت امکان تجارت در آمریکا را داشته باشد.

اواخر سال گذشته - تعمیرات جارو برقی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دولت ایالت متحده به بهانه نگرانی از جاسوسی با دستگاه های الکترونیکی خرید - تعمیرات جارو برقی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - محصولات برخی شرکت های خارجی را ممنوع کرد. هدف اصلی این استراتژی هواوی بود که به گفته مقامات آمریکایی به ابزاری برای جاسوسی دولت پکن از کشورهای دیگر تبدیل شده بود.

با این حال پس از اعلام رسمی تحریم هواوی و زیرمجموعه های آن معافیتی ۹۰ - تعمیرات جارو برقی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - روزه - تعمیرات جارو برقی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دریافت کردند که به آنها اجازه کار در آمریکا را می داد. پس از آن هم  Wilbur Ross، وزیر بازرگانی آمریکا یکبار دیگر این معافیت را تحریم کرد تا مناطق روستایی فرصت کافی برای جایگزینی قطعات ساخت هواوی را داشته باشند.

تعمیرات جارو برقی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

با نزدیک شدن به زمان انقضای این معافیت در دوشنبه هفته جاری خبرهای ضد و نقیضی مبنی بر تمدید آن به گوش - تعمیرات جارو برقی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می رسید. از یک طرف برخی از معافیت کمپانی چینی برای شش ماه دیگر سخن به میان می آوردند و از یک سو رویترز مدت آن را تنها ۲ هفته اعلام کرده بود. حالا اما وزارت بازرگانی آمریکا با انتشار سندی اعلام کرده که تحریم هواوی تا سه ماه دیگر به تعویق افتاده و از ۲۷ بهمن ماه به - تعمیرات جارو برقی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - صورت کامل اجرایی خواهد شد.

یکی از سخنگویان - تعمیرات جارو برقی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هواوی در واکنش به تمدید معافیت ها گفته است:

در هر صورت - تعمیرات جارو برقی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تمدید موقت مجوزها روی کسب و کار هواوی تاثیر اساسی ندارد. این حقیقت که با کمپانی ما ناعادلانه رفتار می شود هنوز به قوت خود باقی است.

ظاهرا بازی موش و گربه - تعمیرات جارو برقی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آمریکایی ها هواوی را هم خسته کرده است. - تعمیرات جارو برقی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پیش از این لیانگ هوا، رئیس کنونی هیئت مدیره هواوی در مصاحبه با شبکه CNBC گفته بود هواوی بدون - تعمیرات جارو برقی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نیاز به قطعات آمریکایی، محصولاتش را در سرتاسر جهان به دست مصرف کنندگان رسانده است و همچنان به این کار ادامه می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone