🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  2. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  3. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25414.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اسپیس ایکس، بلو اوریجین یا بوئینگ؛ کدام شرکت انسان را به ماه می‌برد؟

برای اولین بار، برنامه ناسا برای سفر فضایی و پا گذاشتن روی سیارات دیگر حالت واقعی و جدی به خود گرفته است. اگرچه افراد کمی در صنعت هوافضا به زمان بندی ناسا برای ارسال انسان ...

برای اولین بار، برنامه - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ناسا برای سفر فضایی - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و پا گذاشتن روی سیارات دیگر حالت واقعی و - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - جدی به خود گرفته است. اگرچه افراد کمی - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در صنعت هوافضا به زمان بندی ناسا برای ارسال انسان به کره ماه - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در سال 2024 خوش بین هستند، اما همین زمان بندی باعث شده تا آژانس فضایی و شرکت های همکارش به تکاپو بیفتند و مواردی نظیر ایستگاه فضایی روی سطح ماه، لباس های فضایی، ارسال محموله به ماه و موارد - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مشابه را به پیش ببرند.

البته جایزه بزرگ ناسا را هم نباید فراموش کرد؛ همین چند هفته - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قبل، آژانس فضایی از شرکت های حاضر در صنعت هوافضا خواست تا طرح های خودشان را برای ساخت «سامانه فرود انسان» ارائه دهند. برنده شدن در این طرح که قرار است فضانوردان را از مدار ماه به سطح ماه برساند، احتمالاً قراردادی چند میلیارد دلاری را نصیب شرکت ها می کند.

این قرارداد تازه شروع ماجراست. اگر برنامه ناسا برای بازگشت به ماه از گزند دولت های بعدی آمریکا در امان بماند، شرکتی که فرودگر سرنشین دار - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را بسازد به شهرت و اعتبار عظیمی خواهد رسید و شانس بیشتری برای تصاحب قراردادهای بعدی خواهد داشت، از جمله برنامه فرود انسان روی مریخ.

در هر صورت چندین شرکت فعال در صنعت هوافضا حضور دارند که انتظار می رود یکی از آنها برنده نهایی - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این طرح باشد؛ - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شرکتی که باید چند صد میلیون - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دلار هزینه کند اما در نهایت به درآمد سرشاری برسد. در ادامه می خواهیم وضعیت رقبای اصلی در این برنامه را بررسی کنیم.

بلو اوریجین

تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

شرکت بلو اوریجین را بیشتر به خاطر مؤسسش یعنی جف بزوس می شناسیم. بزوس چندی پیش اطلاعاتی در مورد برنامه هایش برای سفرهای فضایی صحبت کرد.

بلو اوریجین به عنوان یک پیمانکار اصلی ایفای نقش کرده و ماه نشین «بلو مون» (Blue Moon) را به عنوان «وسیله فرود» روی سطح ماه می سازد. شرکت بزوس موارد دیگری نظیر مدیریت پروژه، مهندسی سیستم ها و تضمین امنیت و اجرای مأموریت را بر عهده خواهد داشت. شرکت لاکهید مارتین «وسیله صعود» را ساخته و عملیات انتقال سرنشین را اجرا می - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کند. شرکت «نورثروپ گرومن» (Northrop Grumman) نیز «وسیله انتقال» را طراحی کرده و نهایتاً - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شرکت «دریپر» (Draper) نیز سامانه ناوبری و بخش الکترونیک هوانوردی (اویونیک) را اجرا می نماید.

تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

به - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نظر می رسد بلو اوریجین برنامه دقیقی برای کسب حمایت شخصیت های سیاسی - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و دریافت بودجه از ناسا دارد. سیستم سه مرحله ای فرود روی سطح ماه به خوبی با برنامه ناسا سازگار - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است و راکت های کنونی مثل بوستر ولکن (Vulcan) از «ائتلاف پرتاب - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و راه اندازی» (ULA) و راکت Glenn این شرکت از عهده اجرای آن بر می آیند.

برنامه بلو اوریجین با اهداف سرمایه گذاری ناسا نیز مطابقت دارد، چون این شرکت همین حالا با بودجه بزوس، موتور راکت BE-7 برای ماژول راکت را ساخته - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است.

بوئینگ

تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

بوئینگ تیمی را برای توسعه ماه نشین برای ناسا گردآوری کرده اما سخنگوی این شرکت اطلاعات بیشتری را در این زمینه به رسانه ها نداده است. با - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این حال طبق اطلاعات - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - موجود، بوئینگ با شرکت دینتیکس (Dynetics) از ایالت آلاباما، شرکت Aerojet Rockerdyne به عنوان سازنده موتور راکت و شرکت Intuitive Machines در هیوستون به عنوان سازنده ماه نشین کوچک همکاری می کند.

شرکت Intuitive Machines قبلاً به عنوان همکار بوئینگ معرفی شده بود و وظیفه «ساخت، تست و تحویل نمونه اولیه مرحله اول راکت و موتورهای کنترل» را بر عهده دارد. این وظایف در قالب قرارداد توسعه فناوری برای سیستم فرود سرنشین دار روی ماه انجام می شود. «استیو آلتموس» مدیرعامل این شرکت در مصاحبه ای اعلام - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کرد که تست موتور راکت اصلی این ماه نشین با قدرت 3500 پوند را آزمایش کرده و سیستم اویونیک - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و مخازن ذخیره سوخت برودتی را نیز توسعه داده است. این شرکت قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی موتورهای خودش را برای تست به مرکز فضایی مارشال ارسال کند.

تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

حضور در این پروژه، موفقیت بزرگی برای Intuitive Machines به شمار می رود. - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آنها پیش از - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این با ماه نشین کوچک Nova C در پروژه ناسا برای ارسال محموله به ماه انتخاب شده بودند اما حالا مأموریت بزرگ تری برای فرود انسان روی سطح ماه در پیش دارند. آلتموس می گوید «به نظم طرز فکر جیم برندستاین، مدیر ناسا و همکاری هایی که شکل گرفته، بالاخره انسان را به ماه بر می گرداند».

سؤال اصلی این است که آیا بوئینگ می خواهد ماه نشین را در سه بخش - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - (یعنی وسیله انتقال، صعود و فرود) طراحی کند یا اینکه فضاپیمای یکپارچه ای را برای این منظور توسعه خواهد داد. یکی از منابع نزدیک به بوئینگ می گوید ساده ترین راه برای بازگشت به ماه، طراحی ماه نشین به شکل یکپارچه است که با استفاده از راکت پیشرفته ای مثل SLS به فضا پرتاب می شود. بنابراین شاید هدف نهایی مهندسین بوئینگ نیز همین باشد.

اسپیس ایکس

تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اسپیس ایکس را همه می شناسیم. این شرکت هم یکی از پیمانکاران اصلی پروژه ماه نشین ناسا به شمار می رود اما هنوز جزئیات کاملی را در این زمینه ارائه نکرده است. «گوین شاتول» - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نماینده و مدیر عملیات این شرکت در جریان کنگره بین المللی هوانوردی به خبرنگاران گفت:

«نمی خواهم در مورد جزئیات صحبت کنم، ولی ما حتماً بخشی از پروژه آرتمیس را بر عهده خواهیم - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داشت. فالکون هوی نقش اساسی را در این پروژه ایفا می کند و - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - احتمالاً استارشیپ هم در آن شرکت می کند.»

راکت فالکون هوی با توانایی رساندن محموله 15 تنی به ماه، به اندازه کافی قدرتمند است تا ماه - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نشین ناسا را - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به مدار ماه برساند. البته مشخص نیست که اسپیس ایکس تابحال در - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مورد طراحی ماه نشین (فرود یا صعود) کاری انجام داده است یا - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خیر.

هدف اسپیس ایکس، توسعه ماه نشین به شکل یکپارچه و شبیه به راکت استارشیپ است. اگر - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این هدف به - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - طور کامل تحقق یابد، شاهد ترکیب بزرگ ترین بوستر مرحله اول و مرحله دوم این شرکت هستیم که بیش از حد نیاز ناسا توانایی دارند و به راحتی انسان را به ماه می رسانند. استارشیپ حتی می تواند چندین تن نمونه خاک و صخره ماه را به زمین برگرداند.

تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

با این حال اسپیس ایکس هنوز با ساخت نسخه نهایی استارشیپ و توسعه سیستم پشتیبانی از حیات برای سرنشین های استارشیپ فاصله زیادی دارد. ظاهرا پرواز آزمایشی استارشیپ برای سال آینده میلادی برنامه ریزی شده است. شاتول در این باره می گوید:

«در آغاز ما می خواهیم روی حمل بار تمرکز کنیم. - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می خواهیم طرحی را ارائه دهیم که کاملا مطمئن باشد و قبل از این که به برنامه های سرنشین دار بپردازیم، زمان زیادی را روی محموله ها صرف خواهیم کرد.»

با توجه به ویژگی های شخصیتی و بلندپروازی های ایلان ماسک، به نظر می - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رسد توسعه استارشیپ با تمام قوا به پیش برود. او آینده شرکت خودش و همچنین آینده بشریت را در گرو سفر به فضا می بیند. حالا اینکه ناسا می خواهد روی این پروژه - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - انقلابی شرط ببندد یا خیر، هنوز مشخص نیست.

دیگران

شرکت های - تعمیرات جارو برقی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دیگری هم در پروژه های قبلی ناسا در زمینه ایده پردازی و توسعه فناوری فضاپیکاهای سرنشین دار برای فرود روی سطح ماه شرکت داشته اند. یکی از این شرکت ها Sierra Nevada Corp است که چندی پیش از کمک به ناسا در پروژه آرتمیس سخن گفت. بنابراین شاید رقبای دیگری هم برای سه شرکت فوق وجود داشته باشند. با این حال همه نگاه ها به بلو اوریجین، بوئینگ و اسپیس ایکس خیره شده است. به نظر شما کدام یک از این سه شرکت، انسان را دوباره به کره ماه بر می گرداند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone