تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40471.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

یک شهروند کانادایی احتمالا به اتهام هک حساب های کاربری یاهو به زندان می رود

یک تبعه کانادایی که در رابطه با نفوذ هکرهای روس به ایمیل های یاهو در سال 2014 متهم شده بود احتمالا روز سه شنبه در سانفرانسیسکو به حبس محکوم خواهد شد. بر اساس جدل زمانی ...

یک تبعه کانادایی که در رابطه با نفوذ هکرهای روس به ایمیل های یاهو در سال 2014 متهم شده بود احتمالا روز سه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شنبه در سانفرانسیسکو به حبس محکوم خواهد شد.

بر اساس جدل زمانی ارائه شده توسط دادگاه فدرال  آمریکا، «کریم باراتف» که از حق خود برای جلوگیری از استرداد به آمریکا چشم پوشی کرده بود، در رابطه با - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هک 80 میلیون حساب کاربری از جمله اکانت های گوگل مجرم شناخته خواهد شد.

گفتنی است باراتف 22 ساله که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - متولد قزاقستان است اسفندماه سال گذشته بر اساس درخواست وزارت دادگستری آمریکا در کانادا بازداشت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شده بود. این وزارتخانه علاوه بر باراتف دو افسر سرویس امینتی فدرال روسیه (FSB) را نیز به دست داشتن در هک 500 میلیون حساب کاربری متهم کرده بود.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
کریم باراتف

اتهام این دو افسر که «ایگور ساشچین» و «دمیتری داکوچائف» نام دارند، اجیر کردن و هدایت هکرهای دیگر برای نفوذ به یاهو و همکاری با یکی از مجرمین سایبری به نام «الکسی بلان» است که تحت تعقیب دفتر بازرسی فدرال آمریکا قرار دارد.

گفتنی است باراتف تنها کسی است که تاکنون در این رابطه دستگیر شده و چند ماه قبل در زمینه های توطئه برای ارتکاب به کلاهبرداری کامپیوتری، سرقت هویت و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کلاهبرداری از طریق اطلاعات حساب های الکترونیکی بی گناه شناخته شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
بچه ها سایت ***** یخچال پاکشوما RFG-B20NDW شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone