🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15538.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدیدی از گلکسی S20 FE 4G با اسنپدراگون ۸۶۵ در وب‌سایت سوئدی رویت شد

اطلاعات نسخه دیگری از گوشی هوشمند گلکسی S20 FE با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و پشتیبانی از شبکه 4G در وب سایت سوئدی رویت شد. سال گذشته، سامسونگ گوشی گلکسی S20 FE را ...

اطلاعات نسخه دیگری از گوشی هوشمند گلکسی S20 FE با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و پشتیبانی از شبکه 4G در وب سایت سوئدی رویت شد.

سال گذشته، سامسونگ گوشی گلکسی S20 FE را در دو نسخه معرفی کرده بود. نسخه 4G این دستگاه از چیپست اگزینوس ۹۹۰ و نسخه 5G آن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی - با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز شد. نسخه جدید این گوشی هوشمند ضمن پشتیبانی از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی - شبکه 4G با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ از راه می‌رسد.

نسخه جدید موبایل سامسونگ با شماره مدل SM-G780G در وب‌سایت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی - سامسونگ سوئدی در چهار رنگ شامل نیلی کمرنگ، آبی آسمانی، قرمز و سورمه‌ای رویت شده است. در حال حاضر در این وب سایت تنها به نسخه مجهز به رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی اشاره شده است ولی گفته می‌شود که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی - نسخه دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی - ذخیره سازی عرضه خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی

براساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی - Winfuture.de - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی - که برای اولین بار از وجود این گوشی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی - خبر داده است، گلکسی S20 FE به همراه پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ با قیمت حدود ۷۲۲ دلار در آلمان به فروش می‌رسد. با این حال، انتظار می‌رود بسته به مناطق مختلف قیمت آن نیز متفاوت باشد.

گوشی گلکسی S20 FE از نمایشگر ۶.۵ اینچی تخت AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر به همراه دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی از راه می‌رسد. در قسمت دوربین‌ها، گلکسی S20 FE دارای یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال، دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال و قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابر و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و زاویه دید ۱۲۳ درجه خواهد بود.

در نهایت سامسونگ این گوشی را با یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌کند که از شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی - می‌کند. برای این گوشی جک - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی - هدفون صوتی در نظر گرفته نشده اما به اسپیکرها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی - استریو مجهز خواهد بود. سامسونگ سال گذشته این گوشی را با سیستم عامل اندروید ۱۰ روانه بازار کرد، در حالی که هم اکنون بروزرسانی مربوط - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی - به اندروید ۱۱ در دسترس کاربران - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر اراک استان مرکزی - قرار گرفته، انتظار می‌رود که نسخه جدید گوشی به همراه اندروید ۱۱ عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حافظ نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone