🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27618.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اپ Bye Bye Camera افراد را با یک کلیک از تصاویر حذف می‌کند

در دوره ای که اپ های ویرایش و افکت گذاری تصاویر سلفی رونق گرفته اند، Bye Bye Camera آمده تا با تکیه بر هوش مصنوعی آثار حضور بشر را از عکس ها پاک کند. این اپ ...

در دوره ای که اپ های ویرایش و افکت گذاری تصاویر سلفی رونق گرفته - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اند، Bye Bye Camera آمده تا با تکیه بر هوش مصنوعی آثار حضور بشر را از عکس ها پاک کند.

این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اپ که در مارکت اپل با قیمت ۲.۹۹ دلار عرضه شده، توسط هنرمندی به نام Damjanski و با کمک دو نفر دیگر توسعه داده شده. این اپ با استفاده از نرم افزارها و الگوریتم های AI و شبکه های عمیق توسعه یافته که مشهورترین آنها - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - الگوریتم متن باز شناسایی شی YOLO است. پس از حذف فرد یا شی شناسایی شده، از طریق سیستم های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مبتنی بر هوش مصنوعی جای خالی وی پر می شود.

Bye Bye Camera البته خالی از ایراد هم نیست و علاوه بر کند بودن فرایند پردازش تصاویر، گاهی اوقات باگ های عجیبی در آن دیده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می شود که شامل بر جای ماندن آثاری از افراد یا جایگزینی نه چندان چشم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نواز جای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خالی سوژه است. تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان

Damjanski مدعی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است که Bye Bye Camera برای دوران پسا انسان ساخته شده اما جزییات بیشتری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را درباره اپ لو نمی دهد. وی این برنامه را قبل از هر چیز دیگر یک ابزار هنری می داند و به همین خاطر از ایرادات آن هم لذت می برد:

اگر اپ کار کند چه خوب، اگر هم کار نکند نتیجه کار جالب می شود. ما آینده ای را در نظر داریم که در آن - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - انسان ها حضور ندارند. - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یکی از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - چیزهایی که واقعا از آن لذت می برم این است که اپ گاهی اوقات آدم ها را حذف می کند اما سایه آنها باقی می ماند.

Bye Bye Camera هم نمونه دیگری از اپ های مبتنی بر AI و ML - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است که در آن واقعیت تصویر با چند کلیک ساده تغییر می کند. افزایش محبوبیت این اپ ها در کنار دیپ فیک نگرانی هایی را در مورد سوءاستفاده های سیاسی و شخصی از آنها در پی داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone