تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23879.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تبلیغات بیش از حد گلکسی نوت ۱۰ صدای کاربران سامسونگ را درآورد

معرفی گلکسی نوت ۱۰ آنقدر رویداد بزرگی است که به گوش بسیاری از ساکنان کره زمین می رسد. خبرهای مربوط به این رویداد در همان ساعت اولیه معرفی از طریق سایت ها، شبکه های اجتماعی ...

معرفی گلکسی نوت ۱۰ آنقدر رویداد بزرگی است که به گوش بسیاری از ساکنان کره زمین می رسد. خبرهای مربوط به این رویداد در همان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رامسر استان مازندران - ساعت اولیه معرفی از طریق سایت ها، شبکه های اجتماعی و اپ های مختلف مخابره شد اما ظاهرا سامسونگ به این میزان هم قانع - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رامسر استان مازندران - نشده و با نمایش تبلیغات آن صدای برخی کاربرانش را درآورده است.

این کمپانی اعلان های مربوط به گلکسی نوت ۱۰ را حداقل از طریق سه اپلیکیشن پیش فرض سامسونگ پی ، بیکسبی و پوش سرویس ارسال می کند. بیکسبی دوست دارد به سوالات شما درباره پرچمدارها پاسخ دهد، سامسونگ پی کاربر را به بازدید از صفحه ویژه نوت ۱۰ دعوت می کند و پوش سرویس هم به نمایش بنری تبلیغاتی بدون هدفی خاص بسنده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رامسر استان مازندران - می کند.

این اعلان ها حتی برای کاربران سری گلکسی اس ۱۰ هم ارسال شده و ظاهرا سامسونگ انتظار دارد کسانی که پنج ماه قبل حدود هزار دلار برای پرچمدار خود پرداخته اند، آنها را کنار گذاشته و سراغ نوت ۱۰ بیایند.

 

ماجرا به همین جا ختم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رامسر استان مازندران - نمی شود و ظاهرا سامسونگ حداقل در بیکسبی مانع غیر فعال کردن هشدارها با لمس طولانی آنها می شود. تنها راهی که برای اینکار وجود دارد این است که وارد بیکسبی شده و با لمس آیکون منو به تنظیمات بروید. در این بخش می توانید کلید اعلان های تجاری را از حالت فعال خارج کنید.

سامسونگ قبلا هم سابقه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رامسر استان مازندران - ارسال نوتیفیکشن برای کاربران خود را دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۵ به تبلیغ گلکسی +S6 اج می پرداخت و از سرویس بهینه سازی برای هم برای انتشار آگهی گیم بهره می برد. البته سامسونگ تنها شرکتی نیست که چنین راهکاری را در پیش گرفته، برای مثال - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رامسر استان مازندران - شیائومی از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رامسر استان مازندران - کل رابط کاربری برای انتشار تبلیغ و درآمدزایی از آن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رامسر استان مازندران - بهره می برد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone