تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20416.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل برندگان مسابقه طراحی ۲۰۲۰ را اعلام کرد؛ برنامه‌های آیپد در مرکز توجه

اپل هفته گذشته کنفرانس WWDC 2020 را به صورت آنلاین برگزار کرد اما در آن خبری از اعلام برندگان مسابقه طراحی این شرکت نبود. حالا امروز این کمپانی تصمیم به معرفی برندگان مسابقه خود گرفته ...

اپل هفته گذشته کنفرانس WWDC 2020 را به صورت آنلاین برگزار کرد اما در آن خبری از اعلام برندگان مسابقه طراحی این شرکت نبود. حالا امروز این کمپانی تصمیم به معرفی برندگان مسابقه خود گرفته است.

جوایز طراحی به عنوان یک سیگنال - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - برای جامعه توسعه‌دهندگان محسوب می‌شود که نشان‌دهنده نوع اپلیکیشن‌ها - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - و بازی‌های موردپسند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - اپل است. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - برای مثال سال گذشته اپلیکیشن‌های که از فناوری‌‌هایی اپل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - شامل اپل پنسل، Core ML و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - متال ۲ استفاده کرده بودند، به عنوان برندگان اعلام شدند.

به گزارش Techcrunch، امسال - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - نیز اپل روی چندین اپلیکیشن که برای آیپد طراحی شده‌اند، تمرکز کرده. اکثر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - این برنامه‌ها قابلیت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - ویرایش تصاویر را در اختیار کاربران - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - قرار می‌دهند و تبلت اپل را تبدیل به یک ابزار مناسب برای طراحی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - می‌کنند. بازی‌های منتخب - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - نیز از فناوری‌های مختلفی مانند صدای سه بعدی و فراگیر استفاده کرده‌اند که خبر ارائه این قابلیت صوتی برای ایرپاد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - پرو در WWDC 2020 اعلام شد.

در میان برندگان امسال، اپ ویرایش تصاویر و ویدیوهای «Darkroom» نیز به چشم می‌خورد. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که کاربران عادی و حرفه‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند. Darkroom از فناوری‌های اپل مانند API‌ عکس و دوربین و هپتیک بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران
برنامه Darkroom

برنامه انیمیشن «Looom» که توسط «iorama.studio» توسعه پیدا کرده نیز بخاطر رابط کاربری خلاق، کنترل‌های سفارشی جدید و پشتیبانی از فناوری‌های اپل مانند اپل پنسل و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - دارک مود در این لیست قرار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - دارد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران
برنامه Looom

برنامه ویرایش فایل‌های CAD با نام «Shapr3D» که توسط «Shapr3D Zartkoruen Mukodo Reszvenytarsasag» توسعه پیدا کرده نیز توانسته در فهرست برندگان امسال قرار بگیرد. این اپلیکیشن از ARKit و «درگ اند دراپ» پشتیبانی می‌کند و در آینده امکان پشتیبانی از اسکنر LiDAR نیز به آن اضافه می‌شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران
برنامه Shapr3D

«Staffpad» یک برنامه کاربردی برای آهنگسازان است چرا که نت‌های موسیقی دست نویس را با استفاده از اپل پنسل، قابلیت درگ اند دراپ و Core ML به برگه نت دیجیتال تبدیل می‌کند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران
برنامه StaffPad

بازی «Sayonara Wild Hearts» که توسط «Simogo» توسعه پیدا کرده و «Annapurna Interactive» آن را منتشر کرده، در جمع برندگان امسال قرار دارد. این بازی به علت طراحی بصری و استفاده از فناوری‌های اپل مانند متال، گیم سنتر، صدای سه بعدی و کنترلرهای بازی توانسته مانند سال گذشته، یکی از برندگان جوایز باشد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران
بازی Sayonara Wild - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - Hearts

بازی بعدی در این لیست، «Sky: Children of the Light» نام دارد که سال گذشته نیز توانسته بود چنین جایزه‌ای را تصاحب کند. این برنامه نیز از فناوری‌های اپل مانند موتور متال، گیم سنتر، هپتیک و صدای سه‌ بعدی استفاده می‌کند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران
بازی Sky: Children of the Light

«Song of Bloom» که توسط «Philipp Stollenmayer» - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - توسعه پیدا کرده، یک بازی معمایی غیرخطی با روایت داستانی به همراه تغییرات سریع سبک‌های هنری است. این بازی که برای آیپد توسعه پیدا کرده، به علت گیم‌پلی و طراحی خود جزو برندگان است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران
بازی Song of Bloom

آخرین بازی برنده جایزه، «Where Cards Fall» نام دارد که توسط «The Game Band» توسعه پیدا کرده و «Snowman» آن را - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - منتشر کرده است. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - این بازی ماجراجویی از فناوری‌هایی مانند گیم سنتر، متال، هپتیک و آیکلود استفاده کرده است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران
بازی Where Cards Fall

برندگان امسال جام تولید شده توسط تیم طراحی اپل را به خانه می‌برند و همچنین آی‌مک پرو ۲۷ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - اینچی، مک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - بوک پرو - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - ۱۶ اینچی، آیفون ۱۱ پرو مکس، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی، مجیک کیبورد آیپد پرو، نسل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران - دوم اپل پنسل، اپل تی‌وی 4K، اپل واچ سری ۵ و ایرپاد پرو را دریافت خواهند کرد.

- تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر چمستان استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone