تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23878.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نقص امنیتی در درایور کرنل ویندوز بیش از 20 تأمین کننده بزرگ

در کنفرانس امنیتی DEF CON که در لاس وگاس برگزار می‌شود، محققان حوزه امنیت شرکت Eclypsium در مورد نقص‌های طراحی در بیش از 40 درایور کرنل شرکت‌های مختلف تأمین کننده سخت‌افزار صحبت کردند. این نقص طراحی ...

در کنفرانس امنیتی DEF CON که در لاس وگاس برگزار می‌شود، محققان حوزه امنیت شرکت Eclypsium در مورد نقص‌های طراحی در بیش از 40 درایور کرنل شرکت‌های مختلف تأمین کننده سخت‌افزار صحبت کردند.

این نقص طراحی در واقع به برنامه‌هایی با سطح دسترسی محدود اجازه می‌دهد با استفاده از کارکردهای قانونی و صحیح درایور، روی بخش‌های حساس سیستم عامل ویندوز مثل کرنل آن، اقدامات مخربی به انجام برسانند.

به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - گفته «میکی شکاتوف» محقق ارشد Eclypsium:

برخی از منابع سخت‌افزاری هستند که در حالت عادی فقط - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - با نرم‌افزارهایی با - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - سطح دسترسی بالا مثل کرنل ویندوز قابل دسترسی است و باید - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - در مقابل خواندن/نوشتن‌های مخرب توسط اپلیکیشن‌های فضای کاربری محافظت شود.

این نقص طراحی زمانی ظاهر می‌شود که یک سری کارکردهایی توسط درایورهای قانونی ارائه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - می‌شود که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - می‌تواند توسط برنامه‌های فضای کاربری برای انجام خواندن/نوشتن اختیاری مورد سو استفاده قرار بگیرد. در این موارد هیچ‌گونه ممانعت یا بررسی از طرف مایکروسافت هم انجام نمی‌گیرد.

این یک ضد الگوی رایج در طراحی نرم‌افزار است که به جای الزام درایور کرنل به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - انجام یک سری عملیات محدود، آن را به صورت انعطاف‌پذیر توسه می‌دهند تا یک سری اعمال اختیاری را هم در فضای کاربری به انجام برساند. روش متداول کار طراحی نرم‌افزار را راحت‌تر می‌کند اما در عوض آن را برای بهره‌برداری‌های مخرب بی دفاع می‌گذارد.

شکاتوف گفته که Eclypsium هرکدام از سازندگان سخت‌افزار که درایورهای نامطمئن را عرضه می‌کردند در جریان این شکاف امنیتی قرار داده است. این لیست شامل کمپانی‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - بزرگی مثل گیگابایت، هواوی، اینتل، انویدیا توشیبا و... می‌شود.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان

فعلا برخی از شرکت‌ها مثل هواوی و اینتل آپدیت‌هایی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - برای این نقص ارائه کرده‌اند. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - شکاتوف همچنین اعلام کرده که لیست کامل درایورهای مذکور و هش آن‌ها را در گیت‌هاب منتشر می‌کند.

علاوه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - بر این شکاتوف اعلام کرده که مایکروسافت از قابلیت HVCI یا همان Hypervisor-enforced Code Integrity - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - برای بلک‌لیست کردن درایورهای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - کرنل گزارش شده در این لیست استفاده خواهد کرد. البته - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - این قابلیت فقط در سی‌پی‌یوهای نسل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - هفتم به بعد اینتل پشتیبانی می‌شود و برای سیستم‌های قدیمی‌تر باید تنظیمات به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - صورت دستی انجام بگیرد.

- تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone