تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23884.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

موتور راکت فضاپیمای اوریون آزمایش سختی را پشت سر گذاشت [تماشا کنید]

موتور اصلی راکت فضاپیمای اوریون ناسا به تازگی آزمایش مهمی را با موفقیت پشت سر گذاشت. این فضاپیما قرار است سال 2020 و به عنوان قسمتی از پروژه «آرتمیس» برای بازگشت به ماه مورد استفاده ...

موتور اصلی راکت فضاپیمای اوریون ناسا به تازگی آزمایش مهمی را با موفقیت پشت سر گذاشت. این فضاپیما قرار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نوشهر استان مازندران - است سال 2020 و به عنوان قسمتی از پروژه «آرتمیس» برای بازگشت به ماه مورد استفاده قرار گیرد.

5 آگوست (14 مرداد) سامانه پیشران فضاپیمای اوریون - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نوشهر استان مازندران - (Orion) ناسا در آزمایشی به مدت 12 دقیقه روشن ماند. این آزمایش نشان داد اگر موتور برودتی (ICPS) راکت نتواند فضاپیما را در مسیر برنامه ریزی شده قرار دهد، سیستم پیشران توانایی رساندن فضاپیما به مدار ماه را دارد.

در این آزمایش مهندسین ناسا علاوه بر آزمایش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نوشهر استان مازندران - موتور اصلی راکت اوریون، هشت ژنراتور آن را هم روشن و تست کردند. در طول این آزمایش، خروجی موتور توسط مهندسین ناسا کم و زیاد می شد تا نحوه تصحیح موقعیت و توان سامانه پیشران سنجیده شود.

گفتنی است در صورتی که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نوشهر استان مازندران - موتور اصلی راکت اوریون نتواند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نوشهر استان مازندران - طبق برنامه ریزی فضاپیما را در مسیر معین شده به ماه برساند، ماژول فضاپیما زودتر از آن جدا شده و با روشن کردن چندین راکت کوچک در مداری پایین تر مستقر خواهد شد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نوشهر استان مازندران
ناسا قصد دارد با فضاپیمای اوریون انسان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نوشهر استان مازندران - را به ماه بازگرداند

اگر فضاپیما نتواند طبق برنامه ریزی اصلی به ماه رسیده و در مداری پایین تر مسقر شود، تیم کنترل کننده و سرنشینان فضاپیما می توانند مسیر دیگری را برای سفر به ماه انتخاب کنند. ماژول فضاپیمای اوریون، مهم ترین قسمت این فضاپیماست و علاوه بر تامین انرژی سفر و نیازمندی های سرنشینان، می توان به کمک آن در فضا حرکت کرد. بنابراین اطمینان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نوشهر استان مازندران - از سالم رسیدن آن اهمیت زیادی دارد.

ناسا طبق دستور مستقیم کاخ سفید قصد دارد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نوشهر استان مازندران - تا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نوشهر استان مازندران - سال 2024 انسان را به ماه بازگرداند. این مأموریت که «آرتمیس» نام گرفته قرار است اولین زن تاریخ را هم روی سطح ماه فرود بیاورد. امنیت سرنشینان و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نوشهر استان مازندران - سالم رسیدن فضاپیما به مقصد، از مهم ترین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نوشهر استان مازندران - چالش های پیش و روی ناسا در این پروژه گرانقیمت هستند و این سازمان قصد دارد با این آزمایشات به این اهداف - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نوشهر استان مازندران - دست یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone