تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24360.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اقدامی برای جذب توریست؛ ماجرای ورود موتورسیکلت‌ های بالای ۲۵۰ سی‌‏ سی گذر موقت به کشور

موتورهای بالای 250 سی سی یا اصطلاحا موتور سنگین در ایران وسایل نقلیه ای خاصی برای افراد خاص محسوب می شوند. رامین افشاری مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سفر ...

موتورهای بالای 250 سی سی یا اصطلاحا موتور سنگین در ایران وسایل نقلیه ای خاصی برای افراد خاص محسوب می شوند. رامین افشاری مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با - تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بیان اینکه سفر با وسایط نقلیه موتوری به عنوان یکی - تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از عناصر‏ گردشگری، طرفداران زیادی در جهان دارد، گفت: «پیش - تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از این و در‏ پی صدور بخشنامه‏هایی از سوی پلیس راهور ناجا و گمرک جمهوری اسلامی ایران، ورود موقت موتورسیکلت‏ های بالای 250 سی‏سی ‏گردشگران خارجی به‏ کشور ممنوع اعلام شده بود.»

صنعت گردشگری امروز به عنوان یکی از مهمترین و پر درآمدترین منابع کشورهای دنیا تلقی می شود و توسعه این صنعت در کشور می تواند جایگزینی مناسب بر درآمدهای نفتی باشد.

تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

او تصریح کرد: - تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - «این امر غافلگیری و نارضایتی گردشگران و کلوپ‏های اتومبیلرانی و جهانگردی‏ سایر کشورها، کاهش ورود رالی‌ تورهای موتورسیکلت‌ سواران خارجی - تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و همچنین وارد آمدن آسیب‌های - تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مادی و معنوی - تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بر پیکره صنعت گردشگری کشور را به دنبال داشت.»

افشاری کمک به تسهیل در تردد بین ‏المللی وسایط نقلیه ‏گردشگران خارجی را جزو وظایف ذاتی و اصلی کلوپ‌های جهانگردی و اتومبیلرانی در دنیا برشمرد و اظهار داشت: «با توجه به این وظیفه و پیرو دستور دکتر علی اصغر مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص رفع این ممنوعیت و کمک به رونق - تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - صنعت گردشگری کشور، اقدامات لازم برای رفع این مشکل و ورود موقت موتورسیکلت‏ های بالای 250 سی‏سی‏ گردشگران در اسرع ‏وقت و با جدیت دنبال شد.»

افشاری افزود: «پیگیری - تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نامه‏ های دکتر مونسان به معاون محترم اول رئیس جمهور، وزیر محترم کشور و رییس محترم شورای امنیت‏ کشور، وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و برگزاری چندین جلسه با مدیران نهادهای مذکور از جمله اقدامات کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای رفع این ممنوعیت‌ها بوده است.»

نکته قابل توجه است این است که با این کار توریست‌های خارجی با موتورسیکلت‌ های پرحجم خود به راحتی می‌توانند تردد کنند و در هر نقطه ایران اقامت گزیده و از جاذبه‌های کشور عزیزمان استفاده کنند.

تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

مدیرعامل کانون جهانگردی - تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و اتومبیلرانی تصریح کرد: «خوشبختانه اقدامات به عمل آمده مثمر ثمر واقع شد و طی بخشنامه‌‌هایی از طرف - تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه‏ گمرک جمهوری اسلامی ایران، ورود و تردد موقت موتورسیکلت‏های بالای 250 سی‏سی گردشگران خارجی به کشورمان، بلامانع اعلام شد.»

او خاطرنشان کرد: «به موازات تلاش برای لغو ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ گردشگران با همکاری و هماهنگی‌های انجام شده از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، تور موتورسواران کشورهای ایتالیا، پاکستان و فرانسه - تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با ملیت‌های - تعمیرات یخچال الجی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مختلف، وارد ایران شدند و از جاذبه‌های گردشگری کشورمان بازدید کردند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone