🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39448.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ با راهکاری جدید از بازنشر پیام های اسپم جلوگیری می کند

به گزارش تک کرانچ، واتس اپ این روزها مشغول آزمایش قابلیتی است که می تواند رد و بدل شدن پیام های اسپم در محیط این پیام رسان را به حداقل برساند. این قابلیت که هنوز ...

به گزارش تک کرانچ، واتس اپ این روزها مشغول آزمایش قابلیتی است که می تواند رد و بدل شدن پیام های اسپم در محیط این پیام رسان را به حداقل برساند.

این قابلیت که هنوز عنوانی برایش - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در نظر گرفته نشده، وقتی پیامی که بارها فوروارد شده را دریافت می کنید و زمانی که قصد ارسال آن را برای دیگران دارید، با یک نوتیفیکیشن به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شما هشدار می دهد.

بدین صورت که وقتی یکی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از این پیام ها را دریافت می کنید، زیر نام فرستنده عبارت «Forwarded Many Times» را مشاهده خواهید کرد و زمانی که قصد ارسال آن به دیگران را دارید، نوتیفیکیشنی با این مضمون برایتان ارسال می شود: «پیامی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که می خواهید بفرستید بارها فوروارد شده است».

البته پیامی که به دفعات زیاد در واتس اپ پخش شده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - لزوما نمی تواند اسپم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - باشد، با این وجود بارها اتفاق افتاده که پیام های کلاهبرداری یا فایل های حاوی بدافزار به همین طریق در محیط واتس اپ پخش شده و امنیت کاربران را به خطر انداخته اند.

همچنین جلوگیری از پخش اخبار جعلی و دروغین که این روزها به معضل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بزرگی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برای شبکه های اجتماعی تبدیل شده هم می تواند یکی از دلایل واتس اپ برای ارائه چنین قابلیتی باشد.

قابلیتی که گفتیم هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد و مشخص نیست که چه زمان به نسخه اصلی واتس اپ راه پیدا می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone