تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35407.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

موزیلا مشغول ساخت یک مرورگر اندرویدی به نام Fenix است

موزیلا، سازنده مرورگر فایرفاکس مشغول کار روی مرورگر جدیدی است که برای پلتفرم اندروید عرضه می‌شود. این موضوع توسط یکی از کاربران انجمن‌های ردیت و در یکی از خزانه‌های کد وبسایت گیت‌هاب کشف شده است. ...

موزیلا، سازنده مرورگر فایرفاکس مشغول کار روی مرورگر جدیدی است که برای - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پلتفرم اندروید عرضه می‌شود. این موضوع توسط یکی از کاربران انجمن‌های ردیت و در یکی از خزانه‌های کد وبسایت گیت‌هاب کشف - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شده است.

مطابق شواهدی که از گیت‌هاب بدست آمده، به نظر می‌رسد که این مرورگر با عنوان "Fenix" در مراحل اولیه توسعه به سر می‌برد و در حال حاضر اطلاعات - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کمی در مورد آن وجود دارد. اما نکته جالب اینجاست که فنیکس - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نام رمز اولیه خود مرورگر فایرفاکس بوده که حالا برای مرورگر جدید هم در نظر گرفته شده. همچنین در توضیحات اولیه نیز اشاراتی به موزیک ویدیوی Rize of the Fenix از گروه Tenacious D هم به چشم می‌خورد.

«فنیکس مرورگر اندرویدی پدر و مادر شما نیست»

در بخش دیگری از این توضیحات می‌خوانیم: «فنیکس مرورگر اندرویدی پدر و مادر شما نیست» که احتمالا به این معناست که فنیکس کاربران جوان‌ و مسلط‌تر به تکنولوژی را هدف قرار داده است. همچنین از توضیحات گیت‌هاب پیداست که کار توسعه این مرورگر از چهار ماه پیش آغاز شده و در حال حاضر فقط سه نفر در صفحه گیت‌هاب آن مشارکت دارند.

شرکت موزیلا در سال ۱۹۹۸ توسط اعضای Netscape پایه‌گذاری شد، و این روزها با سه مرورگر اندرویدی به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کند: فایرفاکس که پرچمدار این مرورگرهاست، فایرفاکس فوکوس که روی مسائل امنیتی متمرکز شده و فایرفاکس Nightly که نسخه آلفا و به اصطلاح پیش‌نمایش فایرفاکس به حساب می‌آید تا کاربران بتوانند قابلیت‌های جدید مرورگر را پیش از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - عرضه نهایی در آن تست کنند.

البته فایرفاکس بتا را هم می‌توانیم چهارمین مرورگر اندرویدی موزیلا به حساب بیاوریم که همین حالا از پلی‌استور می‌توانید دریافتش کنید. اما در مورد فنیکس، هنوز اطلاعات زیادی در دسترس نیست - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و شرکت موزیلا هم از هر گونه اظهار نظر در مورد آن خودداری کرده است.

بنابراین باید منتظر ماند و دید که با وجود داشتن چهار مرورگر فعال، هدف واقعی موزیلا از توسعه پنجمین مرورگر اندرویدی خود چه بوده و برای آینده چه نقشه‌هایی در سر دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone