🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21455.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

احتمال عرضه آیپد پرو جدید با مودم 5G و نمایشگر mini-LED در نیمه اول ۲۰۲۱

یکی از افشاگران دنیای فناوری مدعی شده اپل مدل‌های جدید آیپد پرو را با چیپست A14X، مودم 5G و نمایشگر mini LED از سه ماهه اول یا دوم سال ۲۰۲۱ روانه بازار می‌کند. «L0vetodream»، که ...

یکی از افشاگران دنیای فناوری مدعی شده اپل مدل‌های جدید آیپد پرو را با چیپست A14X، مودم 5G و نمایشگر mini LED از سه ماهه اول یا دوم سال ۲۰۲۱ روانه بازار می‌کند.

«L0vetodream»، که از افشاگران قابل اعتماد دنیای فناوری به شمار می‌رود، ادعا می‌کند که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - مدل‌های جدید آیپد پرو به مودم کوالکام - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - اسنپدراگون X55 مجهز خواهند شد و از فرکانس‌ زیر ۶ گیگاهرتزی و امواج میلیمتری (mmWave) پشتیبانی می‌کنند.

به طور خلاصه امواج میلیمتری دستیابی به سرعت بسیار بالا در فواصل کوتاه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - را امکان پذیر کرده و برای مناطق شهری پرجمعیت مناسب است. فرکانس زیر ۶ گیگاهرتز سرعت کمتری در مقایسه با امواج میلیمتری داشته ولی مسافت بیشتری را طی می‌کند و برای حاشیه شهرها مناسب خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل

شایعه شده مدل‌های آیفون ۱۲ نیز به مودم X55 کوالکام مجهز خواهند شد و اپل آیفون‌های سال‌های بعد را به مودم 5G ساخت این شرکت مجهز خواهد کرد. اپل قصد دارد فناوری‌های شبکه 5G را خودش توسعه دهد و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - برای دستیابی به این هدف مرداد ماه سال قبل کسب و کار مودم موبایل اینتل را خریداری کرد.

پیش از این منابع متعدد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - از جمله «مینگ چی-کو» و «جان پراسر» پیش بینی کرده بودند که آیپد پرو جدید اواخر سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود. اما حالا گزارشات جدید حاکی از آنند که آیپد پرو‌های مجهز به چیپست A14X، مودم 5G و نمایشگر mini LED سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - می‌شوند.

با توجه به اینکه اپل به تازگی (اواخر اسفند ماه) از نسل جدید آیپد پرو رونمایی کرده، عرضه مدل جدید در سال جاری میلادی کمی از دور انتظار به نظر می‌رسد و احتمالا این محصول سال بعد روانه بازار خواهد شد.

از دیگر قابلیت‌های مدل‌های جدید آپید پرو می‌توان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - به چیپست A12Z بایونیک، دوربین با لنز - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - فوق عریض و بزرگنمایی 0.5 برابری، اسکنر LiDAR برای بهبود واقعیت افزوده و میکروفن‌های باکیفیت تر اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سوین نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وای خدای من! خیلی خوشحالم که خدمات شرکت الو رو امتحان کردم واقعا رضایت کامل داشتم. لباسشویی سامسونگ من خراب شده بود و با توجه به شرایط، نمیتونستم برم به تعمیرگاه. با تماس با مرکز تماس الو، در عرض چند ثانیه با کارشناسی برخوردو دوستانه سخن گفتم. شرح مشکلاتم رو دادم و آدرس خودم رو برای گرفتن خدمات تعمیر بهشون گفتم. کارشناسی که چند بار باهام حرف زد، منتظرم موند تا تعمیرکارا برای تعمیر لباسشویی من رسیدن. تعمیرکار هم بسیار دوستانه، قبل از شروع کار با من صحبت کرد، خودم رو با اطلاع از فرایند، احساس اطمینان و راحتی میکرد. بعد از تعمیر به شکل کامل، به من وظیفه آن رو آموزش دادند. برای همیشه براشون ممنونم. برای حل مشکلات خود شما در منزل، من شرکت الو را توصیه می کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone