تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27260.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Mad Dex 2؛ ماریو، این بار در دنیایی خونین

ماجراجویی ماریو برای یافتن معشوقه‌اش، یکی از شنیده‌ شده‌ترین داستان‌های دنیای بازی‌های ویدیویی است و Mad Dex سعی کرده همین داستان را این بار با روایتی خشن‌تر به‌تصویر بکشد. در Mad Dex نیز شخصیت اصلی به دنبال ...

ماجراجویی ماریو برای یافتن معشوقه‌اش، یکی از شنیده‌ شده‌ترین داستان‌های دنیای بازی‌های ویدیویی است و Mad Dex سعی کرده همین داستان را این بار با روایتی خشن‌تر به‌تصویر بکشد. در Mad Dex نیز شخصیت اصلی به دنبال معشوقه‌اش می‌گردد، با این حال از آن محیط‌های رنگارنگ دیگر خبری نیست و اینجا بازیکن خشونتی ورای دنیای ماریو را تجربه می‌کند.

البته خود Mad Dex هم اثر اورجینالی نبوده و کلونی از بازی معروف سوپر میت بوی (Super Meat Boy) است. عنوانی انتشار یافته در سال ۲۰۱۰ که توانست جایگاهی در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان - لیست بهترین بازی‌های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان - ویدیویی تاریخ به دست بیاورد. سوپر میت بوی ویژگی‌های مثبت زیادی داشت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان - اما مهمترینش، مرحله‌های فوق‌العاده سخت و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان - قابل حلش بودند.

منطق از سختی بازی رنگ نمی‌باخت و اگرچه برای حل معماهای کوتاه مجبور بودید بارها طعم شکست را بکشید ولی در نهایت می‌دانستید که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان - به جواب می‌رسید. به‌همین خاطر هم بازیکن به تلاشش ادامه می‌داد تا در نهایت آن حس تکرار نشدنی را تجربه کند؛ همان آدرنالینی که بعد از رسیدن به پیروزی در بدن ترشح می‌شد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان

Mad Dex پلتفرمری سرگرم‌کننده است، چون توانسته این ویژگی را از منبع الهامش به ارث برد. در این بازی نیز تماشای مرگ شخصیت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان - اصلی، تکراری‌ترین اتفاقی است که می‌افتذ ولی بازی چون منطق را در معماها حفظ کرده، بنابراین می‌دانید که پشت این سختی یک راه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان - حلی وجود دارد.

در Mad Dex با سه دکمه سر و کار دارید؛ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان - دکمه‌های سمت چپ برای حرکت شخصیت اصلی هستند و به کمک دکمه سمت راست هم او می‌پرد. همین‌‌قدر ساده و هرچند این سادگی در نگاه اول باعث می‌شود که مخاطب فکر کند معماها تنوع بالایی ندارند ولی توسعه‌دهنده خوب توانسته بر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان - این محدودیت غلبه کند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان

این سادگی در روند مرحله‌های Mad Dex هم دیده می‌شود. بازیکن ابتدا چند کلید پیدا کند، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان - به سراغ جایی که معشوقه‌اش زندانی شده برود و در نهایت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان - او را نجات بدهد در این میان تله‌ها و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان - بعضا باس‌ها بزرگترین مانعی هستند که جلوی راه‌تان قرار می‌گیرند و با واکنش‌های سریع باید آن‌ها را پشت سر بگذارید.

برای عاشقان بازی‌های سخت، Mad Dex - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان - می‌تواند همان گزینه‌ای باشد که مدت‌ها به‌دنبالش بودند. بازی ویژگی‌های سرگرم‌کننده زیادی دارد و تا مدت‌ها مخاطب را پای معماهای چالش‌برانگیزش نگه می‌دارد. بنابراین اگر خواهان تجربه‌ای سخت و لذت بخش هستید، بد نیست نیم نگاهی به Mad Dex بیاندازید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خرمدره استان زنجان

Mad Dex 2

سازنده: game guild قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 36.26 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone