🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44056.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سازنده باج افزار پتیا کلید رمزگشایی اصلی آن را منتشر کرد

سازنده اصلی باج افزار پتیا (Petya) شاه کلید رمزگشایی آن را در توییتر منتشر کرده که به قربانیان این بد افزار امکان بازیابی فایل های قفل شده را می دهد. البته پتیا را نباید با ...

سازنده اصلی باج افزار پتیا (Petya) شاه کلید رمزگشایی آن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را در توییتر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - منتشر کرده که به قربانیان این بد افزار امکان بازیابی فایل های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قفل شده را می دهد. البته پتیا را نباید با NotPetya که اخیراً بحرانی بین المللی به وجود آورده بود، اشتباه گرفت.

فرد یا گروهی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که با نام تخصصی Janus Cybercrime Solutions فعالیت می کنند، بدون ارائه هیچ توضیح خاصی کلید رمزگشایی را ارائه کرده اند، اما به نظر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می رسد می خواهند نشان دهند انتشار ویروس NotPetya کار آنها نیست. NotPetya که احتمالاً بر اساس نسخه اولیه Petya توسعه یافته، هزاران شرکت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در اوکراین و دیگر کشورها را از کار انداخته - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است.

کلید ارائه شده توسط این گروه، می تواند فایل های قفل شده توسط باج افزار پتیا را دوباره به حالت عادی بازگرداند. این کلید روی هر سه نسخه پتیا، یعنی آنهایی که پیامی با علامت اسکلت قرمز، زرد یا سبز را نمایش می دادند، عمل می کند. البته برای این کار به ابزار رمزگشایی خاصی نیاز دارید که به زودی در فضای وب منتشر خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

گفتنیست تیم Janus برای جذاب تر کردن ماجرا، شاه کلید فوق را در قالب فایل رمزگذاری شده ارائه کرده اند و متخصصین امنیتی مجبور شدند از روش های جستجوی فراگیر (بروت فورس) برای دسترسی به آن استفاده نمایند. این تیم پیش از این سابقه انتشار کلید اصلی برای باج افزار کیمرا (Chimera) را نیز دارد.

با این حال، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به نظر می رسد باج افزار NotPetya توسط گروه دیگری توسعه و انتشار یافته، چون کلیدهای ارائه شده برای Petya روی NotPetya قابل استفاده نیست. گروه Janus پیش تر اعلام کرده بود باج افزار اصلی را از آنها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دزدیده اند و به همین دلیل گروه های مختلف می توانند از آن برای توسعه بدافزار های مشابه بهره گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرامش نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، من می‌خواستم ببینم مشکلی که رایج در مایکروفر بوش HMT84G451 است روی شهرک امیریه در آذربایجان غربی چیه و راه حلش رو هم بپرسم.

مشتری: سلام، آیا می‌تونید به من کمک کنید؟ من مشکلی با مایکروفر بوش HMT84G451 دارم.

فروشنده: بله، حتما. چه مشکلی دارید؟

مشتری: مایکروفرم وقتی روشن شده، خاموش نمی‌شه.

فروشنده: احتمالا دسته‌ی ماشینش رو بردارید، فشار دهید و بعد تلاش کنید دوباره روشنش کنید.

مشتری: به نظرم جواب نمی‌ده.

فروشنده: درسته، باید دستیابی به کارشناس تعمیرات داشته باشیم. در آذربایجان غربی خدمات ما به صورت یک تعمیرکار مجاز انجام می‌شود ، با مشخصات دستگاه بهترین تعمیرکار را با بدنه ماشین پیدا کنید. مطمئن باشید که آنها مشکل شما را حل خواهند کرد.

مشتری: با تشکر زیاد، من به تعمیرکار شما تماس خواهم گرفت.

فروشنده: خواهش می‌کنم، من منتظر شما هستم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone