🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40610.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ قابلیت اشتراک گذاری موقعیت به صورت زنده را ارائه کرد

واتس اَپ به تازگی قابلیت به اشتراک گذاری زنده موقعیت را معرفی کرده که توسط آن می توان موقعیت مکانی فعلی خود را به صورت زنده برای مدت زمان مشخص با افرادی از لیست مخاطبان ...

واتس اَپ به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - تازگی قابلیت به اشتراک گذاری زنده موقعیت را معرفی کرده که توسط آن می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - توان موقعیت مکانی فعلی خود را به صورت زنده برای مدت زمان مشخص با افرادی از لیست مخاطبان به اشتراک گذاشت.

به منظور این قابلیت باید به طریق زیر عمل کنید:

  • ابتدا به صفحه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - چت با یکی از مخاطبین خود بروید.
  • گزینه مربوط به ضمیمه کردن (علامت گیره - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - کاغذ در پایین سمت راست صفحه) را انتخاب نمایید.
  • «Share Live Location» را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - انتخاب و سپس زمان مورد نظر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - برای به اشتراک گذاری موقعیت خود را مشخص کنید.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران

با استفاده از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - این قابلیت، تمامی افرادی که در لیست مخاطبین خود به منظور به اشتراک گذاری موقعیت، انتخاب کرده اید، به صورت لحظه ای می توانند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - موقعیت شما و حتی حرکتتان را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - در نقشه مشاهده نمایند. همان طور که در تصویر نیز مشاهده می کنید، همچنین می توانید سایر مخاطبان مورد نظر خود را به منظور اشتراک گذاری موقعیت، از بخش پایینی نقشه اضافه نمایید.

واتس اَپ ادعا می کند که این قابلیت از رمز گذاری دو سویه بهره می برد. از سوی دیگر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - کاربر می تواند در هر لحظه، اشتراک گذاری را متوقف کند یا منتظر  بماند تا زمان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - از پیش انتخاب شده، منقضی شود تا این قابلیت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شهسوار استان مازندران - به صورت خودکار متوقف گردد.

لازم به ذکر است که واتس اَپ این قابلیت را از اپ کمپانی مادر خود، یعنی فیسبوک به ارث برده. فیسبوک پس از سال ها آزمایش، اولین بار این قابلیت را در اردیبهشت، خرداد سال جاری در اپ خود و نیز اپ پیام رسانش به صورت رسمی ارائه کرد. اگر هنوز این قابلیت را در اپ مشاهده نمی کنید، نگران نباشید، این امکان به مرور در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone