🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40611.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تشریح جزییات طرح رجیستری موبایل از طرف ستاد مبارزه با قاچاق کالا

امروز -۲۶ مهر- نشست خبری آغاز اجرای طرح ملی «احراز اصالت تلفن همراه» موسوم به رجیستری با حضور مسئولین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد و دکتر «حمیدرضا دهقانی نیا»، مدیر کل فناوری ...

امروز -۲۶ مهر- نشست خبری آغاز اجرای طرح ملی «احراز اصالت تلفن همراه» موسوم به رجیستری با حضور مسئولین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد و دکتر «حمیدرضا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دهقانی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نیا»، مدیر کل فناوری اطلاعات و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز توضیحات جامع و کاملی را در مورد این طرح ارائه داد تا مشکلات و ابهامات پیرامون طرح رجیستری برطرف شود.

او یکی از دلایل اصلی اجرای طرح رجیستری را حفظ سلامت کاربران موبایل در ایران عنوان کرد و خبر داد که موبایل‌های قاچاق بسیاری در کشور وجود دارند که پس از انجام آزمایشات، خطرناک بودن استفاده از آنها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اثبات شده است. این گونه موبایل‌ها، معمولاً تلفن‌هایی هستند که با قیمت پایین و نام و نشان نامشخص وارد بازار ایران می‌شوند.

دهقانی نیا در همین رابطه می‌گوید: «با اجرای این طرح، از هر سری موبایل‌ موجود در بازار، نمونه‌ای از لحاظ میزان «نرخ جذب ویژه» (SAR) آزمایش می‌شود تا فقط موبایل‌هایی اجازه ورود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به کشور را داشته باشند که برای کاربران خطرناک نباشند. تلفن‌های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - همراه قاچاقی موجود در بازار قاعدتاً توسط گمرک تست نمی‌شوند و در این میان موبایل‌هایی با ۱۴ برابر استاندارد تست SAR مشاهده می‌کنیم. استفاده از این تلفن‌های همراه می‌تواند سلامت کاربر را به خطر بیاندازد.»

درآمد قاچاق تلفن‌همراه در کشور از مجموع بودجه دو وزارتخانه بیشتر است

وی عدم کسب حقوق ورودی دولت از وارادات موبایل را از دلایل دیگر اجرای این طرح نامید. به گفته دهقانی‌نیا، سالانه بازار کشور به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ۱۰ تا ۱۲ میلیون موبایل نیاز دارد که ۱ میلیون از این دستگاه‌ها تولید داخل است. اما نکته جالب اینجاست که ۹۰ درصد از ۹ میلیون موبایل وارداتی کشور قاچاقی است و عوارض ۱۵ درصدی آنها دریافت نمی‌شود. این موبایل‌ها جمعاً چیزی حدود ۲۵۰ میلیون دلار ضرر را برای دولت به همراه دارند.

طبق آمار ارائه شده توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ۶۲۵ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - میلیون دلار تلفن‌همراه قاچاق - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در سال ۹۵ وارد کشور شده است. رقمی که تقریبا ۲ برابر مجموع - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بودجه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اختصاص یافته دولت به دو وزارت‌ ارتباطات و صنعت‌ومعدن است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان

دکتر دهقانی‌نیا دستاورد‌های طرح رجیستری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را علاوه بر دلایل ذکر شده، ارزش‌ افزوده هایی می‌داند که با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - همکاری کاربران و دست‌اندرکاران به کلیات این طرح - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اضافه خواهند شد. ممانعت از سرویس گیری موبایل‌های سرقتی که منجر به کاهش میزان ربایش تلفن‌همراه می‌شود، یکی از مهمترین تمهیداتی است که در این طرح وجود دارد.

دهقانی نیا از فعالیت۱۲ شرکت مجوزدار در حوزه تولید موبایل خبر داد و گفت:

«این طرح می‌تواند تولیدات داخلی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را رونق بخشد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و همچنین بستری مناسب جهت سرمایه گذاری کلان شرکت‌های مشهور این حوزه را در ایران فراهم آورد.»

ثبات بازار دلیل اجرا نشدن ناگهانی این طرح است

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد که این طرح در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تاریخ ۲۸ مهر ماه به شکل محدود بر روی چند مدل تلفن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - همراه آغاز می‌شود. یکی از دلایل این تصمیم، وارد نشدن شوک به بازار و جلوگیری از بالا رفتن قیمت‌هاست.

«اگر طرح ناگهان و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بطور کلی انجام شود موبایل‌های قابل استفاده کم می‌شود و همه‌ی قیمت‌ها بالا می‌رود، در نتیجه بسیاری از فروشندگان به مرض ورشکستی می‌رسند. از همین رو تصمیم گرفته شده که اجرای طرح مدل به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مدل اعلام شود تا واردکنندگان و فروشندگان با نهاد‌ها هماهنگ شودند و سعی کنند حجم وارادات خود را بالا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برند تا برندی نایاب نشده و نظم بازار حفظ شود.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان

دهقانی‌نیا معتقد است افزایش نرخ‌های اخیر ربطی به طرح رجیستری ندارد چراکه از ۲۸ شهریور ماه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - امسال، ارز مبادله‌ای برای واردات تلفن همراه که ۱۵ درصد ارزانتر بود قطع شده و سبب بالا رفتن قیمت موبایل شده است.

به گفته وی، طرح رجیستری در ۲۸ مهرماه با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اسکن شبکه‌ها آغاز می‌گردد. این مهم یک هفته به طول خواهد کشید و پس از آن اولین مدل‌هایی که شامل طرح رجیستری خواهند شد اوایل آبان معرفی می‌شود تا طرح رجیستری گام به گام شیوه استفاده از تلفن‌همراه در کشور را تغییر دهد.

دهقانی‌نیا در مورد نوع مدل‌هایی که در ابتدای کار مشمول این طرح می‌شود جزییاتی را ارائه نداد ولی گفت که تعداد دستگاه‌های منتخب در ابتدای کار، اندک خواهد بود تا نظم بازار به هم نخورد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و واردکنندگانی که با ستاد مبارزه با قاچاق کالا همکاری داشته‌اند، بتوانند نیاز بازار را تامین کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone