🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40607.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

فاسیل دو ساعت هیبرید هوشمند Q Neely و Q Jacqueline را معرفی کرد

شرکت فاسیل از سال 2015 تعداد بی شماری ساعت هوشمند و هیبرید را به بازار عرضه کرده. همچنین اوایل سال 2017 میلادی این شرکت اعلام نموده بود قصد دارد تعداد مدل های جدید ابزار های ...

شرکت فاسیل از سال 2015 تعداد بی شماری ساعت هوشمند و هیبرید را به بازار عرضه کرده. همچنین اوایل سال 2017 میلادی این شرکت اعلام نموده بود قصد دارد تعداد مدل های جدید ابزار های پوشیدنی خود را در سال 2017 به 300 عدد برساند و در این راستا به تازگی دو ساعت زنانه هیبرید جدید «Q Neely» و «Q Jacqueline» را معرفی کرده است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران

این دو ساعت جدید با قطر صفحه 36 میلی متر، کوچکترین نمونه های هیبریدی معرفی شده توسط فاسیل هستند و از طراحی مشابه با بیشتر ساعت های زنانه دیگر فاسیل بهره می برند. این دو نسبت به نسل پیشین خود تغییر چندانی را تجربه نکرده اند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - و همچنان مانند سایر ساعت های هیبریدی دیگر، قابلیت های ابتدایی از جمله پایش فعالیت های کاربر و نمایش اعلان های تلفن هوشمند را دارند. این دو گجت می توانند تعداد قدم های کاربر را محاسبه کرده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - و وضعیت خواب او را نیز تحت نظر بگیرند. طبیعتاً دو هیبرید واچ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - جدید می توانند مانند ساعت های عقربه ای، زمان را نیز نشان دهند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران

در سمت راست دو ساعت، سه کلید تعبیه شده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - که قابلیت هایی از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - جمله کنترل پخش موسیقی در تلفن همراه و ضبط - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - تصویر از طریق دوربین موبایل را فراهم می آورد.یک بخش در صفحه داخلی نیز امکان نمایش میزان درصد قدمهای کاربر بر اساس هدف از قبل تعیین شده را نمایش می دهد. فاسیل همچنین  اعلام کرده که باتری این ساعت ها می توانند تا 6 ماه کار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - کنند.

گفتنی است این شرکت اپ های مرتبط با ساعت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - های هوشمند iOS و اندروید خود را نیز به منظور کارآیی بهتر و از نظر طراحی، به روز رسانی کرده. در نسخه جدید این برنامه ها، امکان شخصی سازی کارکرد کلید های کناری نیز فراهم شده است.

Q Neely و Q Jacqueline قرار است در 30 مهر ماه سال - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - جاری و با حداقل قیت 155 دلار به بازار عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone