🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39171.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت و فوجیتسو در زمینه هوش مصنوعی با هم همکاری می کنند

مایکروسافت و فوجیتسو از قصد خود برای همکاری در زمینه هوش مصنوعی با هدف بهینه سازی فرایندهای کاری و افزایش خلاقیت کارکنان خبر داده اند. راه حل مورد نظر ترکیبی از مایکروسافت 365 و «پلتفرم ...

مایکروسافت و فوجیتسو از قصد خود برای همکاری در زمینه هوش مصنوعی با هدف بهینه سازی فرایندهای کاری و افزایش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خلاقیت کارکنان خبر داده اند.

راه حل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مورد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نظر ترکیبی از مایکروسافت 365 و «پلتفرم ارتباطات جهانی» فوجیتسو است که از سرویس های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دیگری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مانند «هوش مصنوعی انسان محور» کمپانی ژاپنی و پلتفرم Azure نیز بهره می برد.

این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دو غول تکنولوژی به منظور ارتقای کیفیت دستاوردهای مشترک، چندین طرح آزمایشی را در کشورهای مختلف برگزار خواهند کرد.

در بیانیه رسمی فوجیتسو به مواردی که قرار است روی آن تمرکز شود اشاره شده است:

1. تمرکز روی کار خلاقانه و تولید ارزش افزوده

2. اجرای خودکار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و روان وظایف با بهره گیری اهرم هوش مصنوعی

3. کاوش در ایده ها، شبکه ها و افراد و یافتن گزینه های مناسب

4. تجزیه و تحلیل محرک های بازدهی و انگیزشی با سنجش افراد، تیم ها و شرکت ها

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی «جادسن اولداف»، معاون اجرایی کسب و کار اقتصادی جهانی مایکروسافت در رابطه با اجرای طرح های مشترک با فوجیتسو می گوید:

یکپارچه سازی محصولات ما و راهکارهای منحصر به فرد فوجیتسو، روش های جدیدی را برای بهره بردن از مزایا و قابلیت های هوش مصنوعی در راستای بهبود همکاری و خلاقیت در اختیار افراد قرار می دهد.

این دو کمپانی در کنار ارائه سرویس های مشاوره ای، دوره هایی آموزشی را نیز در مراکز مخالفی از قبیل دفتر مایکروسافت در توکیو برگزار خواهند کرد.

این راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی پیش از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - انتشار به صورت جهانی در سه ماهه دوم سال 2018 در ژاپن معرفی خواهند شد و بر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اساس برآوردهای صورت گرفته در چند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سال آینده حدود 2 میلیارد دلار را برای این دو شرکت به ارمغان می آورند.

مایکروسافت در سال های اخیر هوش مصنوعی را یکی از اولویت های خود قرار داده و هفته گذشته در رویداد «هر روز هوش مصنوعی» ویژگی های جدیدی از کورتانا، بینگ و مجموعه آفیس را به نمایش گذاشت که همگی به لطف پیشرفت های حاصل در فضای هوش مصنوعی امکان پذیر شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone