🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  2. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  4. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  5. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42530.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

لامبورگینی موبایل نه چندان لوکس اما گران قیمت «آلفا-وان» را معرفی کرد

شاید بتوان گفت بعضی افراد با انتخاب یک محصول خاص، زوایای پنهانی از سلایق و علایق خود را آشکار می سازند. حال اگر فردی موبایل لوکس لامبورگینی را خریداری کند در موردش چه می توان ...

شاید بتوان گفت بعضی افراد با انتخاب یک محصول خاص، زوایای پنهانی از سلایق و علایق خود را آشکار می سازند. حال اگر فردی موبایل لوکس لامبورگینی را خریداری کند در موردش چه می توان گفت؟ احتمالاً علاقه زیادی به خودروهای سوپراسپرت دارد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اما پولش کافی نیست و مجبور است به لوگوی گاو خشمگین روی موبایلش قناعت کند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

البته بعید است با شخصی روبرو شویم که تلفن همراه Alpha-One لامبورگینی را خریده باشد. بدنه این دستگاه اندرویدی با چرم مشکی دست ساز ایتالیایی پوشانده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و همراه با آن یک محافظ چرمی سفارشی هم ارائه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می شود. گویا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به زعم سازنده، همین موارد کافیست تا این دستگاه در رده محصولات لوکس و گران قیمت قرار گیرد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

از جمله مشخصات سخت افزاری این دستگاه می توان به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن WQHD معادل 1440×2560 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 820 به همراه 4 گیگابایت حافظه رَم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که با استفاده از کارت های مایکرو اس دی تا 128 گیگابایت دیگر قابل افزایش است.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

لامبورگینی آلفا-وان به دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده و باتری 3250 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده. این موبایل حسگر اثر انگشت دارد، از نسخه 7 سیستم عامل اندروید بهره می گیرد و از دو سیم کارت هم پشتیبانی می کند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

همان طور که حدس می زنید، یکی از مقاصد اصلی این موبایل، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواهد بود. فروشگاه معروف Levant در «دوبی مال» یکی از مراکز عرضه «آلفا-وان» محسوب می شود. لازم به ذکر است - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همراه این موبایل 2450 دلاری، خودروی لامبورگینی هدیه داده نخواهد شد و باید جداگانه نسبت به خرید آن اقدام گردد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone