🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28755.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

وزارت ارتباطات: تمامی شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت ثابت کم فروشی داشته‌اند

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که تمامی شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت خط ثابت کم فروشی داشته‌اند. گزارش رگولاتوری از جزییات بیشتری درباره میزان درصد و نقاطی که این کم فروشی رخ ...

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که تمامی شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت خط ثابت کم فروشی داشته‌اند. گزارش رگولاتوری از جزییات بیشتری درباره میزان درصد و نقاطی که این کم فروشی رخ - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - داده حکایت دارد و نشان می‌دهد که بین ۵ تا ۸ درصد کم فروشی در شرکت‌ها دیده شده است.

بعد از اعلام وزیر ارتباطات درباره کم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - فروشی شرکت های اینترنتی، «حسین فلاح جوشقانی» رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - رادیویی با اشاره به اینکه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - بررسی های میدانی در برخی اپراتورهای ارتباطات ثابت نشان می‌دهد بین ۵ تا ۸ درصد مغایرت در حجم بسته‌های درخواستی مشترکین وجود دارد، گفت:

«بر همین اساس تمامی شرکت ها تا ۵ درصد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - و شرکت مخابرات ایران در استان خراسان شمالی، شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) در استان فارس، شرکت پارس آنلاین در استان های فارس، همدان، کردستان و کرمانشاه، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در استان کهکیلویه و بویراحمد، شرکت فناوری ارتباطات شاتل در استان بوشهر، شرکت داده‌پردازی فن‌آوا در استان کهکیلویه و بویراحمد، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در استان همدان تا ۸ درصد کم‌فروشی داشته‌اند و باید فرایندهای خود را اصلاح و بهینه‌سازی نحوه محاسبه حجم ترافیک را انجام دهند.»

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرده  شرکت ها درباره ۵ درصد کم‌فروشی به ملاحظات فنی مانند سرباره ارسال و افت خط اشاره کرده‌اند که این دلایل ارتباطی به مشترکین نداشته و به منظور جلب رضایتمندی مشترکین و حفظ حقوق آنها اپراتورها ملزم هستند این میزان کسری خود را در حجم بسته‌های فروخته شده به مشترکین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - جبران کنند:

«رگولاتوری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - نیز بر اجرای این الزامات به طور دقیق نظارت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - می‌کند و مشترکان درصورت مشاهده تخلف در زمینه کم‌فروشی اینترنت می‌توانند در تماس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - با سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ یا مراجعه به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - سایت www,۱۹۵.cra.ir شکایت خود را ثبت کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone