🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40227.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آخرین هشدار دبیر شورای فضای مجازی به پیام‌رسان‌های خارجی

مراجعه ۲۴ ساعته کاربران ایرانی به شبکه‌ها و پیام‌رسانان خارجی، همچنین استفاده از محتوای فارسی تولید شده در آنها، نگرانی مسئولین را در پی داشته است. تا آنجا که با تعریف طرح‌های متفاوتی همچون «سما» ...

مراجعه ۲۴ ساعته کاربران ایرانی به شبکه‌ها و پیام‌رسانان خارجی، همچنین استفاده از محتوای فارسی تولید شده در آنها، نگرانی مسئولین را در پی داشته است. تا آنجا که با تعریف طرح‌های متفاوتی همچون - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - «سما» سعی در اعمال نظارت بر محتوای تولید‌ شده در تمام درگا‌ه‌های اینترنتی کشور دارند. حال دبیر شورای فضای مجازی ضمن اعلام ضرب الاجل مجدد به شبکه‌های پیام‌رسان خارجی، به مدیران کانال‌های تلگرامی با بیش از ۵ هزار عوض هشداری اساسی داد.

تلگرام و اینستاگرام رعایت نکنند، محدودشان می‌کنیم

دکتر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - «ابوالحسن فیروزآبادی» در مورد فعالیت پیام‌رسان های خارجی گفت:

«درصورتی که این - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پیام رسان ها سیاست های ایران را رعایت نکنند، به ناچار سیاست محدودسازی این شبکه ها را درپیش خواهیم گرفت. بسیاری از این پیام‌رسان‌ها هم‌اکنون از رمز[گذاری] استفاده می کنند و این موضوع امکان پایش را به ما نمی دهد، بر این اساس طی مذاکره با پیام‌رسان‌های خارجی مانند تلگرام و اینستاگرام، از آنها خواسته‌ایم قابلیت‌های دیگری ایجاد کنند تا بتوانیم سیاست‌های صیانت از ارزش‌های اسلامی را در شبکه‌های - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پیام‌رسان محقق کنیم اما اگر این شبکه ها اقدام جدی به عمل نیاورند، ما راهی جز اعمال سیاست محدود کنندگی نخواهیم داشت.»

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

وی نظارت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بر مطالب مخالف سیاست‌های کشور و همچنین محتوایی که با هدف تخریب منتشر می‌شوند و قصد بر هم زدن نظام اجتماعی را دارند، الزامی دانست. او - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بر این اساس به شبکه‌های پرکاربر فعال پشنهاد می کند که سرورهایشان را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به داخل ایران منتقل نموده تا دچار مشکل نشوند:

«تاکید ما به کسانی که کار رسانه‌ای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - انجام می‌دهند این است که اگر دارنده گروه‌ها و کانال‌هایی با بیش از پنج هزار عضو در شبکه‌های خارجی هستند، به موازات فعالیت در این شبکه‌ها ، در یک پیام‌رسان داخلی نیز - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - فعال باشند تا اگر مجبور به اتخاذ سیاست‌های محدودکنندگی شدیم، لطمه‌ای به کار آنان وارد نشود. درباره انتقال سرور شبکه‌های اجتماعی خارجی به داخل ایران نیز مذاکرات همچنان در حال انجام است.»

سرنوشت ۳۰۰۰ کانال «شامد» گرفته چه خواهد شد؟

نکته قابل توجه اینجاست که به گفته رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال، فعالیت ۳۰۰۰ کانال در تلگرام که یک پیام رسان محبوب خارجیست توسط وزارت ارشاد تأیید شده و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آنها موفق به کسب کد «شامد» شده‌اند. این مهم نشان می‌دهد که تمام فعالیت‌های موجود در این پیام‌رسان‌ها مشکلی ندارند و تعداد کمی از آنهاست که مشکل‌زا هستند. در صورت محدود شدن و حذف فعالیت تلگرام و اینستاگرام همین چند کانال تایید شده که محتوای مطلوبی تهیه می‌کنند زیان کرده و بعلاوه باید دوباره روند جدیدی برای جذب - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مخاطب تعریف کنند.

«عباس منصورنژاد»، مدرس و پژوهشگر تولید محتوا در فضای مجازی معتقد است که تهدیدات پیام‌رسانان و شبکه‌های اجتماعی محبوب، بسیار کمتر از فواید آنهاست و محدود کردن آنها ضررهای غیر قابل جبرانی به بازار حوزه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ICT کشور خواهد زد. وی در این باره به دیجیاتو می‌گوید:

«این اتفاق اعتماد بوجود اومده بین سه قشر مخاطب، تولید کننده و اسپانسر را به شدت از بین می‌ببرد. بسیاری از کارآفرینان به این شبکه‌ها برای فعالیت روی آورده‌اند که درصورت بسته شدن آنها، سرمایه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خود را از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دست داده، ورشکست خواهد شد و دیگر نخواهند توانست به ایجاد اشتغال - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و درآمدزایی بپردازند. با این اتفاق سیاست‌های توزیع مالی اسپانسر‌ها تغییر خواهد کرد و ترسی در آنها برای سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوین این حوزه ایجاد خواهد شد.»

با بستن تلگرام، کاربران به سمت پیام‌رسان‌های بومی نخواهند آمد

وی معتقد است با توجه به تاریخچه مهاجرت کاربران از پیام‌رسانان خارجی از وی‌چت و وایبر به واتساپ و تلگرام، بستن شبکه‌های اجتماعی خارجی، مهاجرت کاربران ایرانی به نمونه‌های مشابه ایرانی را نتیجه نخواهد داد و تنها آرشیو ‌محتوای فارسی موجود در این شبکه‌ها را از بین خواهد برد.

چند وقتی است که زمزمه‌هایی درباره‌ی اعمال نظارت بر محتوای تولید شده مطرح - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می‌شود، صرف این مطلب و تاثیراتی  که در فرآیند تولید - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - محتوا می‌گذارد قابل بحث است اما محدود نمودن و حتی حذف فعالیت پیام‌رسانان و شبکه‌های اجتماعی خارجی، به نوعی پاک کردن صورت مسئله خواهد بود.

این عمل ضمن از بین بردن بسیاری از موقعیت‌ها و دستاورد‌های بوجود آمده عملاً تمام پتانسیل موجود برای رونق کسب‌وکارهای این حوزه را از بین خواهد برد و نخواهد توانست توجه کاربران ایرانی را به پیام‌رسان‌های بومی جلب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رامسین نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام و عرض ادب آیا یک سوالی دارم طرفای کوی معلم شبستر سرویس کار کولر گازی هایسنس دارید؟
پاسخ: بله در کوی معلم شهر شبستر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone