🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14390.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت ترجمه خودکار عنوان و توضیحات ویدیوها به‌زودی به یوتیوب اضافه می‌شود

گوگل چند وقتی است که به آزمایش قابلیت‌های مختلف سرویس ترجمه خود می‌پردازد. این شرکت در جدیدترین اقدام آزمایش ویژگی جدیدی را شروع کرده که به‌صورت خودکار عنوان و توضیحات ویدیوهای یوتیوب را به زبان ...

گوگل چند وقتی است که به آزمایش قابلیت‌های مختلف سرویس ترجمه خود می‌پردازد. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان - این شرکت در جدیدترین اقدام آزمایش ویژگی جدیدی را شروع کرده که به‌صورت خودکار عنوان و توضیحات ویدیوهای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان - یوتیوب را به زبان مادری کاربر ترجمه می‌کند.

به گزارش وب‌سایت «اندروید پلیس»، شمار محدودی از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان - کاربران می‌گویند پنجره‌ پاپ‌آپی روی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان - رابط کاربری یوتیوب در نسخه وب و موبایل آن‌ها ظاهر شده که امکان ترجمه را فراهم می‌کند. چنان‌چه این قابلیت را فعال کنید، عنوان، توضیحات و زیرنویس ویدیوها - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان - به‌صورت خودکار به زبان مادری شما نمایش داده می‌شود.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان

این ویژگی ظاهرا از طریق یک تغییر سمت سرور فعال شده و به آپدیت اپلیکیشن نیازی ندارد. به‌علاوه، به نظر می‌رسد که در حال - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان - حاضر فقط امکان ترجمه از انگلیسی به پرتغالی و ترکی ارائه شده است. همان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان - طور که در تصاویر می‌بینید، ویژگی مذکور متن مربوط به تعداد بازدیدها، دنبال‌کنندگان و زمان بارگذاری ویدیو را هم تغییر داده است. این قابلیت به کاربران کمک خواهد کرد تا راحت‌تر از طریق زبان مادری خود در یوتیوب ویدیو ببینند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان

یوتیوب هنوز رسما اطلاعیه‌ای درباره این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان - قابلیت منتشر نکرده، ولی انتظار داریم که در هفته‌های آتی با افزایش دسترسی کاربران شاهد اضافه شدن زبان‌های بیشتری به گزینه‌های ترجمه آن باشیم. از آن‌جایی که این قابلیت از طریق سرویس «ترنسلیت» کار می‌کند، بنابراین گوگل به‌راحتی می‌تواند آن - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان - را برای زبان‌های مختلف فعال کند.

یوتیوب با اختلاف بزرگ‌ترین و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان - محبوب‌ترین سرویس میزبانی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان - ویدیو در اینترنت است. فعال‌سازی قابلیت ترجمه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان - خودکار به زبان مادری - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان - می‌تواند دسترسی به محتواهای غنی و پرشمار این وب‌سایت را برای صدها میلیون کاربر جهانی آن آسان‌تر کند. اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم این ویژگی چه زمانی در دسترس سایر کشورها قرار می‌گیرد و آیا زبان فارسی هم پشتیبانی خواهد شد یا نه. از آن‌جایی که فارسی در - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سیاهکل استان گیلان - سرویس ترنسلیت وجود دارد، می‌توانیم امیدوار باشیم که ما هم بتوانیم این ویژگی را دریافت کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone