🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14388.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

یکی از کاربران آیفون ۶ از اپل شکایت کرد؛ درخواست غرامت ۵ میلیون دلاری

یکی از کاربران آیفون ۶ که در سال ۲۰۱۹ به دلیل منفجر شدن باتری گوشی آیفون خود از ناحیه چشم و مچ دست دچار آسیب دیدگی شده بود، بعد از گذشت دو سال شکایتی علیه ...

یکی از کاربران آیفون ۶ که در سال ۲۰۱۹ به دلیل منفجر شدن باتری گوشی آیفون خود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - از ناحیه چشم و مچ دست دچار آسیب دیدگی شده بود، بعد از گذشت دو - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - سال شکایتی علیه اپل به دادگاه تقدیم کرده و خواستار دریافت خسارت ۵ میلیون دلاری شده است.

«رابرت فرانکلین»، شاکی این پرونده میٰ گوید باتری آیفون ۶ مشکل داشته و باعث شده که گوشی در هنگام شارژ شدن بیش از حد داغ شود. همین نقص باتری باعث بروز انفجار و آتش سوزی شده است. او ادعا می - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - کند اپل باید علاوه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - بر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - هزینه‌های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - مربوط به دادگاه و حق وکالت، تمامی خسارت های مربوط به درمان و حتی هزینه گوشی را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - نیز پرداخت کند. برآورد غرامتی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - که باید اپل به وی پرداخت کند رقمی بالغ بر ۵ میلیون دلار می شود.

 

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان

طبق این دادخواست و اگر حق با شاکی باشد، با توجه به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - محل سکونت رابرت در شهر تگزاس، ظاهرا اپل قانون تگزاس را نقض کرده و محصولی غیر قابل فروش را به وی فروخته است.

در روز حادثه یعنی حدود دو سال قبل فرانکلین با آیفون ۶ خود در حال گوش دادن به موسیقی بوده که متوجه می‌شود دستگاه هنگام پخش موسیقی با مشکل روبرو شده است. هنگامی که برای بررسی به سمت گوشی خود می‌رود، دستگاه منفجر می‌شود که باعث آسیب دیدگی چشم و مچ دست او می‌شود.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که در این دادخواست به وضعیت گوشی آیفون - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - ۶ شاکی در زمان انفجار اشاره‌ای نشده است. آیفون ۶ در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد و طبق گفته فرانکلین، وی موبایل مذکور را در سال ۲۰۱۸ خریداری کرده و یک سال بعد انفجار رخ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - داده است. مشخص نیست که او محصول اپل را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر منجیل استان گیلان - از چه فروشگاهی خریداری کرده است. باید دید آیا این دادگاه به سرانجام می رسد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone