🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  4. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28324.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ایسر از مانیتور گیمینگ ۴۳ اینچی 4K خود رونمایی کرد

ایسر جدیدترین مانیتور گیمینگ ۴۳ اینچی سری پردیتور با نام CG437K P را رونمایی کرده است. نرخ رفرش این مانیتور ۱۴۴ هرتز خواهد بود و با یک نمایشگر 4K UHD طرف هستیم که می‌تواند حداکثر ...

ایسر جدیدترین مانیتور گیمینگ ۴۳ اینچی سری پردیتور با نام CG437K P را رونمایی کرده است.

نرخ رفرش این مانیتور ۱۴۴ هرتز خواهد بود و با یک نمایشگر 4K UHD طرف هستیم که می‌تواند حداکثر رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل را ارائه دهد. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - در ضمن، CG437K P از تکنولوژی AdaptiveSync برای پی‌سی گیمرها هم بهره می‌برد. این مانیتور شامل، ۳ پورت HDMI همراه با یک پورت USB-C و در نهایت دیسپلی‌پورت می‌شود؛ پورتی که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک و با عرضه نسل جدید کنسول‌ها شاهد استفاده بیشتر از آن باشیم.

پنل VA این مانیتور پشتیبانی از HDR را به ارمغان خواهد آورد که چه برای پی سی گیمرها و چه افرادی که از پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس استفاده می‌کنند، نکته مهمی محسوب می شود. این محصول روشنایی ۱۰۰۰ نیت ارائه می‌دهد که بیشتر از مانیتورهای معمولی مجهز به HDR است که روشنایی آن‌ها از ۴۰۰ نیت فراتر نمی‌رود.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان

همچنین مانیتور گیمینگ جدید ایسر از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - یک سنسور خاص بهره‌مند است که می‌تواند بر اساس نور اتاق، میزان روشنایی نمایشگر را تنظیم کند. همچنین این سنسور باعث می‌شود زمانی که شما جلوی مانیتور قرار ندارید، صفحه نمایش به طور خودکار به حالت خواب برود. جدا از این موارد، CG437K P به همراه یک کنترل عرضه خواهد شد.

مانیتور ذکر شده در آمریکا، اروپا، خاورمیانه و آفریقا طی ماه سپتامبر (شهریور - مهر) عرضه می‌شود و ۱۲۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. البته CG437K P زودتر از مناطق ذکر شده و در ماه اوت (مرداد - شهریور) با قیمت ۱۴۸۸ دلار در چین عرضه خواهد شد.

جدا از مانیتور CG437K P، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - ایسر اخیرا از لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - یعنی Predator Helios 700 رونمایی کرده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - که کیبورد کشویی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بندر انزلی استان گیلان - مهم‌ترین ویژگی‌ آن نسبت به محصولات مشابه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone