تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24114.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اوراکل از اولین لینوکس خودمختار رونمایی کرد

اوراکل در کنفرانس اوپن ورد در سان فرانسیسکو لینوکس خودمختار را معرفی کرده. این سیستم عامل خودمختار، در زمان اجرا از نظر فراهم سازی منابع، مقیاس پذیری، تنظیمات جزئی و رفع آسیب پذیری ها کاملاً ...

اوراکل در کنفرانس اوپن ورد در سان فرانسیسکو لینوکس خودمختار را معرفی کرده. این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - سیستم عامل خودمختار، در زمان اجرا از نظر فراهم سازی منابع، مقیاس پذیری، تنظیمات جزئی و رفع آسیب پذیری ها کاملاً - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - به خود متکی است.

Autonomous Linux بر مبنای اوراکل لینوکس است و به سیستم های مهندسی و نیز کلاد اوراکل نیرو می بخشد. «لری الیسون» مدیر ارشد فناوری و هم موسس اوراکل وعده داده که تمامی اپلیکیشن های ردهت بدون هیچ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - تغییری روی آتونومس لینوکس اجرا شوند. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - به گفته او لینوکس خودکفای اوراکل به گونه ای طراحی شده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - که با نهایت کارایی، اطمینان بالا، برای تأمین امنیت و با اتکا به خود کار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - کند. علاوه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - بر این وعده داده شده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - که مهاجرتِ به معنای واقعی «فوری» به این سیستم عامل ممکن باشد. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - آتونومس لینوکس همچنین برای مشتریان فعلی زیر ساخت های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - کلاد اوراکل رایگان است.

اوراکل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - علاوه بر این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - سرویس مدیریت سیستم عامل اوراکل را معرفی کرده که ابزاری برای نظارت و کنترل سیستم های زیر ساخت ابری این شرکت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - به حساب می آید. این سرویس در ترکیب با سیاست های مدیریت منابع به کاربران امکان خودکارسازی قابلیت ها برای اجرای دستورات مدیریتی معمول سیستم های لینوکسی را می دهد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان

لینوکس خودمختار اوراکل، به روز رسانی های امنیتی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - را به طور روزانه دریافت می کند. علاوه بر این سیستم تشخیص سوء استفاده های شناخته شده، به طور خودکار برای هر تلاش نفوذ از طریق حفره های رفع شده توسط اوراکل هشدار می دهد.

اوراکل به حادثه هک شرکت هولدینگ آمریکایی کپیتال وان اشاره کرده که چند هفته قبل اتفاق افتاد و منجر به سرقت اطلاعات محرمانه حدود 100 میلیون مشتری شد. تمامی این ها به علت آسیب پذیری مربوط به پیکربندی بود که موجب شد داده های ذخیره شده در سرویس وب آمازون (AWS) فاش شود. اوراکل می گوید یکی از راه های ساده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - برای جلوگیری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - از سرقت داده ها این است - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - که آنها را در یک سیتسم خودکفا قرار دهید. به گفته الیسون در این صورت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - هیچ خبری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - از خطاهای انسانی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - و از دست رفتن داده ها نیست و این، مهمترین تفاوت بین اوراکل و وب سرویس آمازون به حساب می آید.

اوراکل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - همچنین از مجموعه خدمات امنیتی خود رونمایی کرده. Oracle Data Safe یک مرکز کنترل یکپارچه برای پایش مشکلات امنیتی مرتبط با داده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - ها، کاربران، پیکربندی و فعالیت های دیتابیس است. این سرویس با تمامی خدمات پایگاه داده ابری اوراکل همراه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone