🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15197.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کلاب هاوس تا پایان اردیبهشت‌ در اختیار تمام کاربران اندرویدی جهان قرار می‌گیرد

براساس اعلام کلاب هاوس، ظرف چند روز آینده و تا بعدازظهر روز جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ ماه، این شبکه اجتماعی صوتی در دسترس تمام کاربران اندرویدی در سراسر جهان قرار می‌گیرد. کلاب هاوس، اپلیکیشن شبکه اجتماعی ...

براساس اعلام کلاب هاوس، ظرف - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشمر استان خراسان - چند روز آینده و تا بعدازظهر روز جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ ماه، این شبکه اجتماعی صوتی در دسترس تمام کاربران اندرویدی در سراسر جهان قرار می‌گیرد.

کلاب هاوس، اپلیکیشن شبکه اجتماعی مبتنی بر گفتگوهای صوتی،‌ سال گذشته میلادی ابتدا تنها به صورت انحصاری برای کاربران سیستم عامل iOS کار خود را آغاز کرد و مورد توجه زیاد قرار گرفت. با توجه به افزایش چشمگیر مخاطبانش، این شبکه اجتماعی تصمیم گرفت سرویس خود را در اختیار کاربران اندروید نیز قرار دهد. اواسط اردیبهشت‌ ماه نسخه بتا اپلیکیشن کلاب هاوس جهت استفاده کاربران اندرویدی در برخی مناطق جغرافیایی از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشمر استان خراسان - جمله ایالات متحده آمریکا منتشر شد.

اکنون این شبکه اجتماعی اعلام کرده ظرف - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشمر استان خراسان - یک هفته تمامی کاربران اندرویدی در سراسر جهان می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. چند روز قبل کاربران اندرویدی ایالات متحده به این اپلیکیشن دسترسی پیدا کردند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کلاب ‌هاوس، کاربران اندرویدی در کشورهای ژاپن، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشمر استان خراسان - برزیل و روسیه از روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ ماه و کاربران اندرویدی در نیجریه و هند یک روز بعد یعنی از روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت به این اپلیکیشن دسترسی پیدا می‌کند. طبق اعلام شرکت، کاربران اندرویدی سایر کشورهای جهان نیز از بعدازظهر جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه به کلاب‌هاوس دسترسی خواهند داشت. البته هم اکنون این برنامه از طریق کافه بازار در کشورمان قابل دسترس است.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشمر استان خراسان

اپلیکیشن کلاب هاوس با گذشت زمان به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد و تا اواسط زمستان سال گذشته رکورد بیش از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشمر استان خراسان - ۸ میلیون دانلود از فروشگاه اپ استور را به ثبت رساند. استقبال بسیار زیاد کاربران از این اپلیکیشن و قابلیت گفتگوی صوتی آن باعث شد بسیاری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشمر استان خراسان - از اپ‌های دیگر از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشمر استان خراسان - جمله توییتر و تلگرام نیز از ویژگی گفتگوی صوتی خود رونمایی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشمر استان خراسان - کنند تا وضعیت برای کلاب هاوس در ادامه خوب پیش نرود.

طبق تحقیق انجام شده توسط «Sensor Tower»، اپلیکیشن کلاب هاوس در ماه گذشته و سراسر جهان ۹۲۲ هزار بار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشمر استان خراسان - دانلود شده است. داده‌های ارائه شده نشان می‌دهد که کلاب هاوس در روند حفظ کاربران خود - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشمر استان خراسان - موفق ظاهر شده زیرا کاربرانی که این اپ را دانلود کرده‌اند، هنوز برنامه را روی گوشی‌ها خود به صورت نصب شده دارند و از آن استفاده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کاشمر استان خراسان - می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone