تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33069.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اتصال مغز سه انسان به یکدیگر برای اجرای بازی تتریس

قابلیت خواندن ذهن دیگران یکی از دستمایه‌های فیلم ها و رمان های علمی تخیلی از ده ها سال قبل بوده اما بشر تاکنون به موفقیت چندانی در این زمینه دست پیدا نکرده است؛ حالا گروهی ...

قابلیت خواندن ذهن دیگران یکی از دستمایه‌های فیلم ها و رمان های علمی تخیلی از ده ها سال قبل بوده اما بشر تاکنون به موفقیت چندانی در این زمینه دست پیدا نکرده است؛ حالا گروهی از متخصصان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - علوم اعصاب ابزاری را توسعه داده اند که یک گام ما را به این هدف نزدیکتر می سازد.

این تیم تحقیقاتی با - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - استفاده از سیستمی خاص مغز سه نفر را به یکدیگر متصل کرده و به آنها اجازه داده اند بدون مشاهده هم یا حتی بیان یک کلمه، با یکدیگر ارتباط برقرار سازند.

در این سیستم که BrainNet نام دارد، در واقع دو فناوری الکترو‌آنسفالوگرام (دستگاه برق نگاری مغز) - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و تحریک مغناطیسی مغز با یکدیگر ترکیب شده اند که به داوطلبان امکان ارسال سیگنال های مغزی به طور پسیو یا غیرفعال را داده است. محققان برای آزمایش کارایی این سیستم از شرکت کنندگان خواسته اند بازی تتریس یا همان خانه سازی را به صورت اشتراکی با - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هم انجام دهند. تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

نحوه کار با سیستم BrainNet علی رغم پیچیدگی فنی آن - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ساده بوده است. یک نفر از سه کیس آزمایشی وظیفه کنترل بلاک های ورودی تتریس را برعهده داشته و دو نفر دیگر نیز مسئول هدایت وی در چگونگی چرخش بلاک و حرکت آن به سمت مکان مناسب در صفحه بازی بوده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اند. این دو نفر برای هدایت کنترل کننده از دو چراغ چشمک زن در کنار صفحه بازی بهره برده اند.

سیستم مذکور با رله سیگنال مغزی این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دو نفر از طریق کلاه مخصوص به کنترل کننده اجازه می دهد که بدون مشاهده چراغ های - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - چشمک زن، آنها را حس کند.

محققان پس از انجام این آزمایش روی ۱۵ داوطلب در ۵ گروه سه نفری میزان صحت سیستم را ۸۱ درصد اعلام کرده اند که قابل توجه به نظر می رسد. برنامه بعدی این تیم توسعه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بیشتر سیستم برای انتقال داده های بیشتر بین افراد است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone