🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  2. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  5. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42529.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اپل وسیله نقلیه خودران می‌سازد، فقط برای کارمندانش

شایعات دو سال اخیر حکایت از آن داشت که اپل می‌خواهد یک خودروی هوشمند و بی‌نیاز از راننده را توسعه داده و آن را در قالب انبوه تولید کرده و مانند آیفون بفروشد، ولی مدتی ...

شایعات دو سال اخیر حکایت از آن داشت که اپل می‌خواهد یک خودروی هوشمند و بی‌نیاز از راننده را توسعه داده و آن را در قالب انبوه تولید کرده و مانند آیفون بفروشد، ولی مدتی پیش «تیم کوک» در مصاحبه‌ای اختصاصی با بلومبرگ گفت که فعلاً چنین خبری نیست و اپل تلاش خود را بر روی توسعه پلتفرم نرم‌افزاری برای خودروهای هوشمند معطوف خواهد کرد اما این‌بار خبری منتشر شده که نشان می‌دهد اپل همان هدف اولیه‌اش را در ابعادی بسیار کوچک‌تر دنبال خواهد کرد.

بر اساس گزارش اخیر «نیویورک‌تایمز»، اپل مشغول توسعه وسیله نقلیه هوشمند و خودرانی است که قرار - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است در خود پردیس - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اپل از آن برای جابه‌جایی کارمندان - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و رساندن آنها به نقاط - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مختلف همین - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پردیس بهره گرفته شود.

گویا نام این پروژه «PAIL» است؛ مخفف «از پالو آلتو به حلقه‌ی بی‌کران» (یا همان ساختمان اپل: Infinite Loop). اپل در راستای تلاش‌های قبلی‌اش، مجوز استفاده از خودروهای بی‌راننده را دریافت کرده بود و حالا گفته می‌شود که قرار است از خودروهای شرکتی دیگر استفاده شود و اپل با اضافه کردن بخش نرم افزاری، این اتومبیل‌های - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هوشمند خود را در پردیس بزرگ و جدیدش مورد استفاده قرار دهد.

اما وقتی به ماجرا نگاه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می‌کنید، می‌بینید که پروژه تایتان کجا و PAIL کجا. هرچند اپل، تنها شرکتی نیست که قید تولید خودرو به شکل انبوه را می‌زند. «Waymo» (زیر مجموعه آلفابت) هم چندی پیش خبر داد که تمام تمرکز خود را بر روی توسعه پلتفرم خودران برای سایر خودروسازها قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone