🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42526.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت با پروژه Brainwave، هوش مصنوعی سریع و آنی را نوید می دهد

این روزها موقعیت های متعددی وجود دارد که هوش مصنوعی باید بلافاصله و بی درنگ عمل کند؛ دستیارهای مجازی باید ظرف چند ثانیه به شما پاسخ دهند، و دوربین های امنیتی هوشمند هم باید به ...

این روزها موقعیت های متعددی وجود دارد که هوش مصنوعی باید بلافاصله و بی درنگ عمل کند؛ دستیارهای مجازی باید - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ظرف چند ثانیه به شما پاسخ دهند، و دوربین های امنیتی هوشمند هم باید به محض مشاهده وضعیت نامعمول آژیر خطر را به صدا درآورند.

مایکروسافت هم به خوبی از این موضوع آگاه است و به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - همین دلیل، پلتفرم شتاب دهنده سخت افزاری خودش را در این حوزه به نام «پروژه موج مغزی» (Project Brainwave) معرفی کرده است که هوش مصنوعی بلادرنگ و آنی را بر مبنای کلاود نوید می دهد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

توان پردازش چیپ های Stratix 10 معادل 39.5 ترافلاپس است

به لطف تراشه های FPGA جدید اینتل که با نام Stratix 10 شناخته می شوند، توان پردازشی این سیستم در انجام وظایف یادگیری ماشین به رقم باورنکردنی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 39.5 ترافلاپس می رسد و تأخیری کمتر از 1 میلی ثانیه دارد، بدون اینکه به اجرای همزمان پروسه ها نیاز داشته باشد. این سیستم می تواند - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - وظایف سنگین و پیچیده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - AI را به محض دریافت، به اجرا درآورد.

انعطاف پذیری این سیستم هم به مراتب بیشتر از موارد مشابه است، چون بر مبنای موتور پردازش شبکه عصبی پویا و «نرم» کار می کند که مستقیماً روی چیپ های FPGA معمولی پیاده سازی شده، در حالی که در موارد مشابه دیگر از معماری و سخت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - افزار اختصاصی استفاده می گردد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

این سیستم می تواند فریمورک هوش - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مصنوعی مایکروسافت موسوم به «جعبه ابزار شناختی» - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - (Cognitive Toolkit) را به اجرا درآورد، اما با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سیستم های دیگری از جمله «TensorFlow» گوگل هم سازگار است. بنابراین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هر شرکتی می تواند سیستم یادگیری ماشین سریع خود را راه اندازی کند، بدون اینکه در قید و بند محدودیت های سخت افزاری گرفتار شود.

همان طور که انتظار می رود، مایکروسافت قصد دارد پروژه موج مغزی را از طریق پلتفرم کلاود خودش یعنی اَژور (Azure) در اختیار دیگر شرکت ها قرار دهد. هنوز نمی دانیم از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سیستم پیشرفته چگونه استقبال می شود، اما طی ماه های اخیر با موفقیت های پی در پی خدمات کلاود مایکروسافت روبرو بوده ایم که حکایت از تصمیم گیری درست سران این کمپانی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تارا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
این شرکت الو واقعا خوبه! خدمات تعمیر لباسشویی وایت هاوس شون در شهر سلماس واقعا عالی بود. من در منزلم این خدمات رو دریافت کردم و رضایت بسیار زیادی داشتم. آیا شما هم تجربه خوبی از این شرکت داشتید؟



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone