🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42525.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس مادربورد B250 را با پشتیبانی همزمان از 19 کارت گرافیک معرفی کرد

با افزایش روزافزون قیمت بیت کوین، تولیدکنندگان مادربورد نیز مانند شرکت های سازنده چیپست های پردازشی از فرصت استفاده کرده و محصولات قدرتمندی را برای استخراج این پول مجازی روانه بازار کرده اند. (لازم به ...

با افزایش - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مازندران استان مازندران - روزافزون قیمت بیت کوین، تولیدکنندگان مادربورد نیز مانند شرکت های سازنده چیپست های پردازشی از فرصت استفاده کرده و محصولات - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مازندران استان مازندران - قدرتمندی را برای استخراج این پول مجازی روانه بازار کرده اند. (لازم به اشاره است که فرآیند استخراج بیت کوین نیازمند توان پردازشی بسیار بالایی بوده و به سخت افزارهای مخصوصی احتیاج دارد)

کمپانی ایسوس نیز با سابقه درخشان خود در زمینه تولید سخت افزار، وارد بازار جدید شده و مادربوردی تحت عنوان «B250 Mining Expert» را با توانایی پشتیبانی همزمان از 19 کارت گرافیک معرفی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مازندران استان مازندران - کرده است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مازندران استان مازندران

B250 فعلاً تنها از 16 کارت گرافیک به صورت همزمان پشتیبانی می کند

البته مادربورد مورد بحث در ابتدا به دلیل محدودیت های فنی و مسائل نرم افزاری، تنها از 16 کارت گرافیک -8 عدد انویدیا و 8 عدد AMD- پشتیبانی خواهد کرد که این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مازندران استان مازندران - محدودیت در زمان کوتاهی پس - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مازندران استان مازندران - از عرضه، با ارائه درایور جدید رفع - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مازندران استان مازندران - خواهد شد. در ضمن B250 تنها از یک پورت استاندارد PCI-e 3.0 x16 بهره مند بوده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مازندران استان مازندران - و 18 اسلات (از نوع PCI-e 3.0 x1) دیگر برای اتصال به کارت گرافیک، نیازمند تبدیل مخصوص هستند.

علاوه بر این، مادربورد جدید از پردازنده های نسل ششم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مازندران استان مازندران - و هفتم اینتل و ابزارهای ذخیره سازی SATA III نیز پشتیبانی کرده، و قابلیت افزایش حافظه رم تا 32 - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مازندران استان مازندران - گیگابایت (با فرکانس 2400 مگاهرتز) را دارد.

گفتنی است B250 Mining Expert از قیمت نسبتاً پایین 130 دلاری برخوردار بوده و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مازندران استان مازندران - در سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لعیا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
به نظر من خدمات شرکت تعمیرچی به مشتریان خیلی خوبه، اما در مورد تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک SE1061 کمی نارضایتی داشتم. البته مشکل خیلی بزرگی نبود ولی لباسشویی بعد از تعمیر باز هم دچار مشکل شده بود. در کل متوسطا راضیم از خدماتشون، فقط باید دقت بیشتری داشته باشند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone