🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42516.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آلکاتل موبایل پایین رده U5 HD را رسماً معرفی کرد

شرکت آلکاتل چندی پیش در جریان کنگره جهانی موبایل از دستگاهی به نام U5 رونمایی کرد و حالا چند روز مانده دیگر رویداد بزرگ دنیای تکنولوژی یعنی IFA مدل ارتقاء یافته این محصول را معرفی ...

شرکت آلکاتل چندی پیش در جریان کنگره جهانی موبایل از دستگاهی به نام U5 رونمایی کرد و حالا چند روز مانده دیگر رویداد بزرگ دنیای تکنولوژی یعنی IFA مدل ارتقاء یافته این محصول را معرفی نموده است.

این موبایل که Alcatel U5 HD نام دارد، به نمایشگر 5 اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده و رزولوشن 720×1280 را ارائه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می کند. چیپست به کار رفته در این تلفن همراه، مدل MT6737 ساخت کمپانی مدیاتک است که 4 هسته پردازشی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از نوع Cortex-A53 با حداکثر فرکانس 1.2 گیگاهرتز را در خود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جای داده.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

در کنار چیپست نه چندان قوی، حضور یک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گیگابایت حافظه رَم و 8 گیگابایت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - حافظه داخلی هم کاملاً از پایین رده بودن این دستگاه حکایت دارند. البته به لطف درگاه کارت حافظه، می توان فضای ذخیره سازی U5 HD را تا 32 گیگابایت دیگر نیز ارتقاء بخشید.

در بخش تصویربرداری، آلکاتل مدل U5 HD را نسبت به نسل قبل یک پله ارتقاء داده و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ماژول دوربین 8 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین اصلی انتخاب کرده. دوربین سلفی این دستگاه هم 5 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مگاپیکسلی است. تمام این سخت افزار نسبتاً ضعیف با باتری 2200 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که شارژدهی خوبی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را در پی خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

این موبایل در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود و به صورت پیش فرض از اندروید 7.0 به عنوان سیستم عامل بهره می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گیرد. احتمالاً جزئیات بیشتر در مورد زمان عرضه و قیمت این دستگاه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در خلال نمایشگاه IFA منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone