🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42523.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی دوباره به عملکرد باتری در گلکسی اس 8

مشکلاتی که برای باتری نوت ۷ پیش آمد باعث شد سامسونگ از افزایش ظرفیت گلکسی اس ۸ (بررسی دیجیاتو) نسبت به نسل قبلی صرف نظر کند و مثل گلکسی اس ۷ یک باتری با ظرفیت ...

مشکلاتی که برای باتری نوت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ۷ پیش آمد باعث شد سامسونگ از افزایش ظرفیت گلکسی اس ۸ (بررسی دیجیاتو) نسبت به نسل قبلی صرف نظر کند و مثل گلکسی اس ۷ یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت را در ساخت پرچمدار جدید خود - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مورد استفاده قرار داد. شرکت کره - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ای در عوض ترجیح داد امسال روی افزایش ایمنی باتری تمرکز کند و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آزمون های کیفی جدیدی نیز به خط تولید پرچمداران جدید اضافه کرد.

پس از آن کاربران بسیاری منتظر بودند تا به بازار آمدن گلکسی اس ۸ مشخص کند که مشکلات پیش - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آمده برای محصول قبلی و احتیاطی که شرکت سازنده مجبور شده در پرچمدار بعدی خود به خرج دهد، تا چه حد ممکن است روی تجربه کاربری دستگاه موثر بوده باشد. خصوصاً که حالا با حذف حاشیه ها، اندازه نمایشگر QHD بزرگتر شده و نزدیک به ۸۵ درصد از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نمای روبروی دستگاه به پنل صفحه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نمایش اختصاص دارد.

حداقل تا امروز از تکرار مشکلات فبلت نوت ۷ در پرچمدار جدید خبری نیست، اما حالا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با توجه به گذشت چند ماه از وارد شدن محصول به بازار زمان مناسبی به نظر می رسد که بار دیگر عملکرد باتری دستگاه را بررسی کنیم. به نظر شما پرچمدار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جدید سامسونگ با وجود مشکلاتی که سر راه تولید خود داشته است می تواند یک تجربه کاربری مناسب از نظر عمر باتری برای کاربر فراهم کند؟ با ادامه مطلب همراه باشید تا پس از چند ماه استفاده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از این محصول بار دیگر نگاهی داشته باشیم به عملکرد باتری دستگاه در دنیای واقعی.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اگر شما هم مثل من - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ساعت های زیادی از روز مشغول کار با لپ تاپ باشید، احتمالاً مدت روشن بودن نمایشگر موبایل شما از ۳ تا ۵ ساعت در هر روز فراتر نمی رود. اگر کمی پخش موسیقی با بلوتوث و اتصال شبانه روزی به وای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - فای را هم به این مجموعه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اضافه کنیم، می توان گفت یک استفاده ترکیبی روزمره در نظر گرفته ایم که برای تعداد زیادی از کاربران دیگر هم صدق می کند. این البته در حالتی است که با فعال کردن حالت ذخیره انرژی، عملکردها و توان پردازش دستگاه را محدود نکرده باشید.

در بررسی گلکسی اس ۸ که به دست تیم دیجیاتو انجام شد یک آزمون ترکیبی شامل پخش ویدیو، ویرایش عکس و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مرور - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - وب ترتیب دادیم و پرچمدار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جدید سامسونگ در این آزمون موفق شد تا ۹ ساعت به فعالیت خود ادامه دهد، رقمی که یک روز کامل استفاده از دستگاه با هر شارژ را تایید می کند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

دیجیاتو

این رقم یک ساعت و نیم از گلکسی اس ۷ بیشتر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - است و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نشان می دهد بهبودهای نرم افزاری سامسونگ کاملاً نتیجه بخش بوده اند. از طرف دیگر رقبایی مثل پیکسل گوگل و LG V20 هم با ثبت حدود 7 ساعت در حد و اندازه ی نسل پیشین گلکسی اس 8 ظاهر شده اند، هرچند آیفون خصوصاً در نسخه ی پلاس، از نظر عمر باتری مشکلی برای رقابت با پرچمدار کره ای نخواهد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - داشت. بر اساس نتیجه ی ثبت شده، می توان گفت گلکسی اس 8 با هر شارژ به راحتی قادر است حداقل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یک روز و نیم کاربر را همراهی کند، رقمی که با استفاده ی سبک - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تر ممکن است تا ۲ روز هم افزایش داشته باشد.

حالا به فاصله چند ماه بار دیگر همان تست را روی باتری دستگاه تکرار کردیم و گلکسی اس ۸ این بار به رقمی در حدود ۸:۳۹ ساعت دست پیدا کرد. اگر کمی هم فرجه برای درصد خطا در نظر داشته باشیم، می توان با اطمینان کافی گفت که سامسونگ به خوبی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - موفق شده با عبور از مشکلات پیشین و بدون افزایش دادن ظرفیت باتری نسبت به نسل قبل، یک تجربه کاربری قابل قبول برای پرچمدار جدید - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - فراهم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کند.

بر اساس اطلاعاتی که روی وبسایت شرکت کره - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ای ارائه شده گلکسی اس ۸ در اکثر عملکردها از جمله مرور وب و پخش ویدیو مشابه نسل قبل از خود عمل می کند، هرچند در دو مورد یعنی اینترنت گردی با 4G و مکالمه تلفنی با کاهش مواجه هستیم و خصوصاً عملکرد مکالمه تلفنی که ۵ درصد سریع تر از نسل قبل باتری اس ۸ را مصرف می کند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

همین موضوع در مورد گلکسی اس ۸ پلاس هم صدق می کند، هرچند این فبلت به لطف ۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت بیشتر باتری خود نسبت به برادر کوچکتر، با هر شارژ بین ۲ تا ۲۰ درصد بیشتر از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اس ۸ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - عمر می کند.

ناگفته نماند که اگر اپلیکیشن های زیادی دارید و در طول شب موبایل شما به پشتیبان گیری از عکس ها و بروزرسانی خود مشغول است، احتمال دارد تا صبح حدود ۱۰ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - درصد از شارژ باتری مصرف شود. این مقدار البته می تواند با غیر فعال کردن نمایشگر همیشه روشن یا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قابلیت های غیر ضروری دیگر کمتر شود، اما در مجموع رقم قابل قبولی است. خصوصاً که حتی با سنگین ترین مقدار استفاده هم کمتر پیش می آید اواخر شب شارژ باقی مانده از ۱۵ درصد کمتر شود.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

در مجموع به عنوان کاربری که از زمان وارد شدن محصول به بازار از گلکسی اس ۸ استفاده کرده است، باید بگوییم این تلفن هوشمند هنوز هم بعد از چند ماه، به بیشتر از یک شارژ در هر روز نیازی ندارد، آن هم بدون اینکه لازم باشد حالت ذخیره انرژی را فعال کنید یا امکانات و توان پردازش دستگاه را محدود نمایید.

نکته جالب دیگری هم که در طول مدت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - استفاده از اس ۸ مشخص شد اینکه شارژ سریع دستگاه عملاً تا اواخر تکمیل روند شارژ به عملکرد یک نواخت خود ادامه می - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دهد و این طور نیست که با چند دقیقه شارژ بخش قابل توجهی از ظرفیت باتری پر شود و تکمیل باقی آن مثل موبایل های دیگر، به زمان طولانی مدتی احتیاج داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

برای بررسی دقیق تر چندباری تکمیل شدن شارژ باتری دستگاه را زیر نظر گرفتیم؛ ۵ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دقیقه اتصال به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شارژر برای تامین ۷ درصد از ظرفیت باتری کافی بود، پس از ۳۵ دقیقه این مقدار به ۴۵ درصد رسید، ۵۵ دقیقه بعد نشانگر باتری رقم ۷۲ درصد را نمایش داد و ظرف ۸۲ دقیقه شارژ باتری تکمیل شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone