🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42514.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از فیلترشکن طی دو سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است

رئیس مرکز ملی فضای مجازی می گوید حدود سه درصد از ترافیک اینترنت کشور به فیلترشکن ها تعلق دارند، و افزود رویکرد دولت کنونی، سطح بندی فضای مجازی بر اساس گروه های سنی و شخصیتی ...

رئیس مرکز ملی فضای مجازی می گوید حدود سه درصد از ترافیک اینترنت کشور به فیلترشکن ها تعلق دارند، و افزود رویکرد دولت کنونی، سطح بندی فضای مجازی بر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اساس گروه های سنی و شخصیتی را در نظر دارد، نه بستن این فضا را.

ابوالحسن فیروزآبادی افزود فعلاً در کشور ما، نگاه «بلک لیستی» به فضای مجازی برقرار است، یعنی فقط بخش های نامناسب بسته شوند و این بخش تا حد ممکن کوچک باشد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی خاطرنشان کرد اینترنت نباید برای یک کودک شش ساله و یک دانشمند و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یک خبرنگار یکسان باشد. وی همچنین افزود فیلتر تنها راه حل نیست، اگرچه باید وجود داشته باشد و در دنیا هیچ کشوری بدون فیلتر وجود ندارد.

به گفته فیروزآبادی، ساماندهی فضای مجازی در دستور کار کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه قرار گرفته تا اینترنت مناسب تری برای رسانه های بزرگ کشور و دانشگاهیان ارائه شود.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی در مورد VPN ها افزود استفاده از VPN مقوله پیچیده ایست، چون بسیاری از بانک ها و اداره ها از آن استفاده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می کنند. بنابراین نمی توان به سادگی نسبت به تعطیلی یا بستن آنها صحبت کرد.

فیروزآبادی می گوید طی دو سال گذشته - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - استفاده از فیلترشکن به شدت کاهش یافته - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و در حال حاضر کمتر از 3 درصد ترافیک کشور را تشکیل می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone